MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 19 stycznia 2020

BMRka





                              Cudna AA z serii  BMR 1959 

                                             to prezent imieninowy od Karoliny (Mangusty)
                                                                 
                                            Jesteś wielka i nie wiem jak Ci się zrewanżuję <3











                                                  Czyż nie jest CUDNA!



                                    Poprosiłam, Karolinę co by jej porobiła focie na Angielskiej ziemi  :)

                                                                                                                             DZIĘKUJĘ  <3











26 komentarzy:

  1. E tam, mała jestem, widziałaś, mieszczę się w ciuchy dla dzieci :) A prezent to jest z definicji coś, co nie wymaga rewanżu :)
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow jest przepiękna! Wspaniały prezent Ewusiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przecudna! To naprawdę wspaniały prezent, cała ta seria jest naprawdę niesamowita (marzy mi się ta Lea w długiej spódnicy). Gratulacje!! Ślicznie się prezentuje w słońcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie <3
      Mnie się z tej serii marzyła właśnie ta AA :)

      Usuń
  4. WOW! Mangusta jest niesamowita, dobrze wiedziała jak sprawic Tobie radość :) Gratuluję!!
    A w ogóle to ta panna jest jedną z tych co mi się podobają w tej serii :) A że u nas nie dostępna póki co, to cudem właściwie udało mi się nabyć jej ubranko ... trafiło mi się jak ślepej kurze ziarno :P
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) jest niesamowita :) a radość moja ogromna :D
      Życzę i Tobie w zdobyciu AA :)
      Dziękuję :D

      Usuń
  5. to jesdna z 2-3 BMR,
    której i ja pożądam -
    strrraszliwie Ci
    zazdroszczę no i nie
    mogę nie pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna lalka, ale i fotki iście malarskie...
    Cieszę się, że masz taką piękność, Ewuniu :-)
    Niech Wam się szczęśliwie razem mieszka i tworzy artystyczne kreacje.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo cieszę się :D
      Myślę, że w coś innego ją przebiorę :)
      Buziaki <3

      Usuń
  7. Świetny prezent, a ciemnoskórych panienek nigdy dość. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany! Jakie cudo! Ogromnie mi się podoba! A to piękny prezent dostałaś! Szyj dla niej, przebieraj i pokazuj, bo jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały prezent! Ta panna jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Postanowilam nie kupowac ale jak ja widze na zdjeciach to sie zachwycam. Cudowna jest 🥰

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :