MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 18 czerwca 2017

Asha i truskawki





                                  Sezon truskawkowy trwa  :)
                                         Lubię tą zrobioną Ashę - nowe włosy

                                 Dostała nową kieckę (ze skarpetki),
                                 jaki to fajny materiał do szycia, polecam  :)
                                  to się musiała pochwalić.




















                           Lubię tą pannę, choć bardzo drażni mnie różnica koloru ciałka i łba






28 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka!Asha cudna!Piękne ma włosy!Mojej też muszę zafundować nowe,bo obcięłam te brzydkie,poskręcane końcówki i wyszła krótka,dynamiczna fryzurka,ale...no właśnie...uwielbiam długie włosy.Gdybys mogła mi powiedzieć,gdzie kupić włosy nadające się do rerootu,byłabym wdzięczna.
    Uwielbiam truskawki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ja też uwielbiam Truskawki :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Niedługo koniec truskawkowego sezonu, niech Asha korzysta.
    Włosy ma wręcz​ CUDNE !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      Widzisz jaką dużą truskawę tacha :D

      Usuń
  3. truskawkowy blond to idealny
    wybór dla tak ładnej laluni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ta dziewczyna ma piękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Jaka piękna ta lalka i sesja apetyczna:) Uszyłaś dla niej cudną kreację!! Rozumiem, że Cię drażni różnica odcieni. Wiesz co, na przykład Star Trek Uhura na ruchomym ciałku też ma inny odcień głowy i ciała:/
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no i właśnie te różnice w kolorze są drażniące, bo jakby nie mogli produkować wszystko w jednym kolorze :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. A kolor stawów i reszty rąk i nóg jest taki sam? Bo u mojej MTM niestety nie. Truskawki, to Sowy lubią najbardziej, bez różnicy z lalką czy bez ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szara Sowo ona ma stawy i całą resztę w takim samym kolorze, też lubię truskawki a po nich gruszki :)

      Usuń
  7. Śliczny reroot zrobiłaś pannie, bez dwóch zdań :-) Już ją widywałam na Twoim blogu, ale dopiero teraz uważniej przyjrzałam się włoskom - są superowe! :-) Skarpetkowa kreacja - genialna jak zwykle. A truskawy apetyczne. Mniam mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kolor włosów wyszedł tak dziwnie, w zależności
      od konta padania światła - zmienia się :)))
      Dziękuję i[pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Na zdjęciach tej różnicy koloru między łebkiem a ciałkiem prawie nie widać. A truskawkowy odcień wkradł się nawet we włosy Ashy - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IHime ogromnie dziękuję za uznanie to dla mnie wielki komplement :D
      Łeb jest ciemniejszy (deko)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  9. O tak, włosy Ashy są obłędne! A kiecka świetna :D.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś, zrobiłaś przepiękne zdjęcia! Sama modelka to już ślicznota nie z tej ziemi! Te włosy, buzia, ciałko i ciuchy! Super w tej sesji pozuje! Aż miło popatrzeć! Pomysł z truskawkami doskonały!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modelka z niej jest rzeczywiście świetna :)
      ale moje sesje i tak się nie umywają do Twoich :D
      Dziękuję bardzo Olu :D
      i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ale super kiecka ! Twoja pomysłowość zawsze mnie zaskakuje :) Swoją drogą zaciekawiły mnie Twoje nowe nabytki (Shibajaku) - świetna sprawa, wyglądają całkiem jak pullipy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :)))
      Shibajuku są cudne i nie wiem czy bym chciała
      Pullipa ;-)
      Dzięki Olu i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Przesłodka sesja. Asha wygląda tak uroczo, że można by ją zjeść ;). Jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Naomiaoi i cieszy mnie, że Asha tak podoba Ci się :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :