MOI OBSERAWORZY :

piątek, 9 czerwca 2017

Kalendarz na Czerwiec





                           Coś się chyba naszej Szarej Sowie
                            na tych Wichrowych Wzgórzach przysnęło :(



                                       
                                   .... to se pozwoliłam wkleić kartkę na bieżący miesiąc



                                            i przedstawić przedstawicielkę  tego gatunku




                                                          ...i Rysiaczka jak był malutki







16 komentarzy:

  1. Zostało jeszcze trochę okazji do świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przysnęło się.Wkleiła Sówka kalendarz w poście z 31.05.Ale nie zaszkodzi przypomnieć.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ubrane panienki :-) Kiedy pokażesz swoja najnowsza kreację... Jest cudna, pragnę ją widzieć i tu :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... o tak panienki się chwalą :)
      Jak przyjdzie mi odpowiednia koncepcja :P
      Buziaki <3

      Usuń
  4. Jak ślicznie ubrana :) Uwielbiam groszki !!! :)
    Rysiaczek jest rozbrajający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu :)
      fajnie, że spodobało Ci się i Rysiaczek też :)

      Usuń
  5. A to jakiś chochlik, albo inszy troll nabroił. Przysięgam, że byłam trzeźwa jak wklejałam kartkę. Nie mam pojęcia jak to się stało. Wszystkiego lalkowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne panny. A kotki przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. groszkowy komplet rozbawił mnie!
    a Ryszard jako Ryś - do zacałowania!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego lalkowego:) Miziaki dla mruczących!:)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :