MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 22 czerwca 2017

UWAGA!




                       
                                     Pilnie poszukuję ciałka dla tej dziuni.
                                     
                                    Mam samą główkę, która miała na łepetynce
                                    coś w rodzaju.... hmm ...  :(
                                    no dobra, nie będę określać bo co niektórzy
                                    zaś mi zarzucą  - chamstwo ... hihi...

                                    Nie mam do niej ciałka, a może ktoś z Was ma
                                    i chciałby się pozbyć :)
                                    to jesteśmy chętne  ....
                                    tylko z takim otworem:

                                                                       Wszyłam nowe włosy.














18 komentarzy:

  1. Ładny reroot.

    Czyli ciałko na kulkę? Przydałoby się zdjęcie porównawcze z jakąś znaną lalką co bym mogła poszperać w pudle ciałek.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak - na kulkę - podpowiedz z jaką lalką?

      Usuń
    2. Jak masz Betty Teen to z nią a jak nie to np. ze Steffi lub nawet Barbie.

      Usuń
    3. A czy przymierzałas może czy wejdzie tam w głąb zaczep z ciałkiem Barbie?

      Usuń
    4. Przymierzyłam po Twojej poradzie :)
      i wiesz co ciekawe - trzyma się nawet stabilnie :)
      tylko nie chciałam na siłę do końca, bo nie wiem czy chcę to ciałko, ale daje radę i dziękuję :D

      Usuń
    5. No i bomba !
      Jak Barbioszkowy zaczep jest ok to możesz zmienić na Mattelowskie ciałko, które Ci pasuje.
      No chyba, że nie masz innego....?

      Usuń
  2. Łebek wart ciałka, ale niestety nie mam nic , co by mu pasowało. A od kogo jest ta główka, przypomina mi moją starą Petrę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Główka ciekawa,należy podarować jej ciałko.Niestety,nic nie posiadam.
    Życzę powodzenia w poszukiwaniach.Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowności łebkowe! Boska! I jak pieknie jej włoski wszyłaś! Ale masz skarb!

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko! Życzę jej super ciałka. Odcień włosów śliczny dałaś. MTM nie możesz jej uszczęśliwić? Jak otwór za duży to okręć bolec gumą i możesz dać podkładkę może? Tak się trzyma łepetynka Hagi mojej na Obitsu:http://3.bp.blogspot.com/-yTtIL1hQRqo/VfGaR2CxNmI/AAAAAAAAC7A/ckFnOioxTtA/s640/cia%25C5%2582o%2Bobitsu%2B21%2Bcm%2Bhybryda%2Bbarbie%2Bdisney%2Bsimba%2Blalka.jpg

    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - zobaczyłam :) i fajnie to zrobiłaś :D
      Mtm jest super, ale jej eteryczna uroda,
      jakoś by mi zakłócała całość :) to już prędzej ciałko fashki :)))

      Usuń
  6. Laleczka śliczna i zasługuje na nowe ciałko! Ty to masz cierpliwość do rerootu i wychodzi Ci fantastyczny!
    Nie umiem zajarzyć, jakie to ciałko miałoby mieć szyję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Olu, są ciałka na bolce, kulki, zaczepy i ...
      kto tam wie jeszcze na co? Otwory w łepetynach są też
      różne, a tak też może zdarzyć się, że ciałko wpadnie w łeb razem z szyją :P
      Cierpliwości to się nabiera na stare lata :)))
      Buziaki <3

      Usuń
  7. Helloł, a mogłabyś dorzucić zdjęcie buźki z przodu? tak grzebię w internetuniu i na podstawie półprofilu wnioskuję, że jest to klon którejś Barbie z lat 70tych... którejś mordki z górnego rzędu w tym linku, ale nie potrafię dokładnie powiedzieć kto zacz :/ http://www.myvintagebarbies.com/barbie1974-1976.htm
    Reroocik fajniusi :) jaki kolor włosów był wcześniej?
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :