MOI OBSERAWORZY :

środa, 20 września 2017

Dzień Lalki Etnicznej



                                                 
                                                zgodnie z  Kalendarzem Szarej Sowy

                          Trochę się tego u mnie uzbierało,
                          a jako że dziś Dzień Lalki Etnicznej -
                          to przedstawiam swoje, a w zasadzie przypominam -
                          Laleczki Porcelanowe w strojach ludowych .

                                                                                            -   BARDZO DUŻO FOTEK  -

                                                                      Krakowianka



                                                                            Góralka



                                                                 Łowiczanka







                                                                    Bamberka


                                                                  Górnoślązaczka




                                                                   Biskupianka



                                                                      Biłgorajka


                                                                       Kurpianka



                                                                    Sieradzanka



                                                                    Kaszubka



                                                                  Kujawianka




                                                                       Pszczynianka                                                                                                            
   

                                                                       Szamotulanka



                                                                 Wilamowianka




                                                                        Baszkirka



                                                                     Łemkynia


                                                            Razem   -  Grupowe







                                       Żywczanin    -       Łęczyczanin       -    Krakowiak



                                                    Uuff .... to by było na tyle
                     
                                                          Nie wystawiałam do tej pory tyle fotek na raz.



26 komentarzy:

  1. Cudowności. Przepiękna kolekcja. Ja mam tylko Krakowiankę z tej serii. Po cichu liczę, że może jak Damy trafiły do naszego sklepiku "Wszystko po 2, 3, 5 złotych", to może i resztki ludowych trafią. Bardzo bym się cieszyła z rosyjskich strojów. Kilkoma polskimi tez bym nie pogardziła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wszystko możliwe :D Baszkirkę jedyną w rosyjskim stroju mam od Kidy i cieszę się z niej :D
      Reszta powiem, że dużo nerwów mnie kosztowała, bo te stroje co miały na sobie to do niczego się nie nadawały :( nawet i Krakowiankę tez przerobiłam a inne to albo od nowa szyłam albo i przerabiałam :D
      Dzięki :D

      Usuń
  2. Wilamowianka na fajne butki :)

    rozumiem, że doszywane dla
    Baszkirki były spowodowane jakąś
    ceramiczną skazą...

    Ewo! nie czekaj na Dzień Etnicznej
    Lali - przypominaj nam częściej swe
    urokliwe panienki!

    a o Panach - nic nie napisałaś...

    pozdrawiam kolorowo - INKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny, barwny post! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Tyle laleczek w tak pięknych strojach! Nie umiem się napatrzeć! I choć nie zbieram takich dziewczyn, to chylę czoło przed Twoim, rewelacyjnym Zbiorem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu onieśmielasz mnie :P
      ale dziękuję ogromnie :D
      sam też masz fantastyczną Cieszyniankę i nie pokazałaś jej ;-)

      Usuń
  4. Mnóstwo detali, kolorów, fasonów... Piękne. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak :) nasze Stroje Ludowe są kolorowe :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Fantastyczna kolekcja. Piękne lale w prześlicznych strojach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne stroje mają.
    Biskupianka wpadła mi w oko 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Uzbierałaś niezła kolekcję. Ja mam tylko jedną lalkę etniczną.
    Środkowy pan niepodpisany. Wg. mnie to Sieradczanin :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak nie jest cała kolekcja ;-)
      Pan niepodpisany był, bo nie mogłam sobie przypomnieć
      jak mu tam było :P
      ale już uzupełniłam :D
      Dziękuję serdecznie i jest mi bardzo miło :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Pani z Pszczyny ma piękną sukienkę, błekitną :D Taka różnorodność , śliczne lalki

    OdpowiedzUsuń
  9. Imponująca kolekcja Ewuniu !!! Imponująca !!! :):)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :