MOI OBSERAWORZY :

sobota, 16 września 2017

Dziś bonusy



                     


                                           Kupiłam tyle par butów ( 10 par) bo były na
                                            fejsikowej wyprzedaży i dostałam gratis -
                                                                                       dwie pary  gratis  :)
                                              To się nazywa zakup  :)







                                                            Klonik  pudelek jako wymianka



                                                               Rysiaczek to już swój  :)








22 komentarze:

  1. Butów dla lalek nigdy za wiele ☺ Piękny kociak tu zagląda 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim pannom to już się chyba przewraca w głowach
      od nadmiaru butów :P
      Kocurek jest super :D

      Usuń
  2. gratisowe butki czerwone wielce urokliwe!
    wymiankowa główka zdobyła me serce w mig!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby klonikowa główka szukała domu i chciałabyś ją wymienić na barbiową, na przykład taką łepetynę: https://c1.staticflickr.com/3/2847/32023594783_a293811976.jpg, to ja w te pędy się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ryś wygląda jakby go bolała głowa ;)
    Ja ostatnio na allegro kupiłam 60 par, a dostałam 100 to jest bonusik ;) Główka cudna, nie pogardziłabym, zwłaszcza, że mam na fajnym ciałku byle jaką Disneykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysiu się bawi w chowanego :D
      Główce trzeba umyć włosy i zobacze co dalej :)
      Buty w takim hurcie to dopiero raj :D

      Usuń
  5. Pomarańczowe buciki z gratisu są śliczne.
    Kocham lalkowe buty 😁
    Główka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zacny zakup - oby takich więcej !!!! :)
    Pozdrowienia dla Rysiaczka :)
    Przesyt butów ??? Jeśli pasują na lalkę NIE MOŻNA MIEĆ ICH ZA DUŻO !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu ale u mnie butów więcej niż lalek :D
      Rysiaczek przyjął pozdrowienie i
      również Ciebie pozdrawia :D

      Usuń
  7. Fantastyczny zakup! Tyle fajnych butków! Główkę pewnie wkrótce pokażesz już po SPA a kociaczek przesympatyczny!
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główka zhandlowana :)
      Butki rzeczywiście fajowe :)
      a Rysiaczek to nasz słodziak :D

      Usuń
  8. "Rysiaczek to już swój" :D padłam :P Ale butki to mi się podobają. Szczególnie te brązowe i czarne! :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :