MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 17 września 2017

Trichelle




                                 

                              Dawno jej tu nie było,  i to jest najwyższy czas,
                              aby ją odkurzyć przebrać i postawić na ściance  :D

                                Czyż nie jest piękna i seksowna ?

























                                  Nie mogłam zdecydować, które fotki odrzucić tyle tego  :)
                                        wiem, że nie najlepsze są, ale....
                                         a czym robione? szkoda nawet gadać  :(







26 komentarzy:

  1. No faktycznie jest ładna.
    Ciuszek też ma super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreacja z pazurem, niezłą kocicę wykreowałaś.Fajne ciuszki i dodatki. Sama mordka też urocza. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam w zanadrzu jeszcze jedną :P
      a mordka tej rzeczywiście jedna z Ładniejszych :D

      Usuń
  3. Piękna - to za mało powiedziane, by oddać jej urodę! Jest zjawiskowa! Co to za laleczka?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz jak bardzo się cieszę z niej :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Zapomniałam wspomnieć, że kreacja jest super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jedna z najpiękniejszych, ciemnoskórych dziewczyn! Ma cudne spojrzenie, piękną twarz, przewspaniałe włosy! Rewelacyjny kostium w panterkę, czadowy wisiorek i obłędna torebka dopełniają całość! Jest po prostu niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i przy tym wszystkim jest niesamowicie foto...
      nie umiałam zrezygnować z ilości zdjęć ;-)
      Ogromne dzięki Olu :D

      Usuń
  6. Jest przepiękna!!! A do tego ma fantastyczny kombinezon, rewelacyjną torebkę i super dodatki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D i niesamowicie mnie cieszy,
      że spodobała Ci się :D

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. ...to jest - So in style Trichelle.
      ciałko ma zmienione, ale kiedy ja kupowałam na al
      też nie wiem czy miała swoje (było sztywne i nogi z gumy)
      Dzieki i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Cudo a jakie ma wdzięczne wdzianko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka drapieżna !!! Świetnie dobrałaś jej kreację i dodatki :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię ten mold - jeden z moich ulubionych. A jeszcze w takiej wersji... Miód na me oczy i duszę :-) śliczne ubranko - bardzo do niej pasuje. Uściski :-) PS - Ewuś, dostałaś może kartkę z Egiptowa? czy nadal nic??? :-( W razie czego mam zrobioną fotkę tejże kartki, bo u nich poczta działa z dokładnością do... kilku miesięcy... , albo z żadną dokładnością... Mam jednak nadzieje, że dojdzie... , bo namacalna kartka to jednak kartka, a nie jakieś tak foto Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie dostałam jeszcze, ale może po drodze
      ktoś ukradł :(

      Usuń
    2. Kurczę, kolega mi pisał, że też jeszcze nie dostał :-( martwię się :-(

      Usuń
    3. Iguś nie martw się :D na pewno dojdzie :D

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :