MOI OBSERAWORZY :

piątek, 6 kwietnia 2018

Goddess





                                               ... o miedzianych włosach  :)


                                                                                             UWAGA
                                                                                             dużo fotek  :P




















                                            Torebkę obfociłam chyba ze wszystkich stron  :)


                                                                  Lubię wianki  :)






23 komentarze:

  1. Piękna modelka, super stylizacja, a torebka genialna! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję i ogromnie mi miło <3
      Serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Bardzo urodziwa. Ciuszki i torebka nadzwyczajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko mi się podoba. Płaszczyk ekstra, wianek śliczny i torebka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle pomysłowe połączenie - wianek i płaszczyk. Srebrne legginsy i torebka dodają smaczku. No i sama modelka urocza. Tylko ta miedź u mnie wygląda jak burgund. :) [co wcale nie umniejsza jej uroku]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo może to faktycznie jest burgund, a ja źle określiłam kolor :)
      niemniej jednak ogromnie dziękuję za pochwałę <3

      Usuń
  5. I dobrze, że dużo zdjęć, bo jest co pooglądać.
    Świetna stylizacja! Perfekcyjna torebka- co, oczywiście nikogo nie dziwi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a mnie bardzo cieszy, że podoba się :)
      Dziękuję Marzenko <3

      Usuń
  6. Aaaach, ta torebka... Jaka cudna! A i płaszczyk rewelacja, wszystko pasuje do siebie i do lalki idealnie. No cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię wianki na głowach dziewczyn, bo kojarzą mi się z wiosną :)))
    Miedzianowłosą wystroiłaś przepięknie! Ten płaszczyk jest śliczny! I te legginsy, i bluzeczka! I te fikuśne trampeczki...skądś je znam :)))
    Torebka wyszła nawet lepiej niż oryginalna od Moxie Teenz! Skojarzyła mi się, bo też ze srebrnego skaju.
    Fajny guziczek...możesz się pochwalić, gdzie go nabyłaś ?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guziczek to znalazłam tylko jeden w swoich przepastnych przydasiach :)
      Zbieg okoliczności torebki, a trampeczki to taki nasz hit sezonu :D
      Dziękuję Oleńko <3

      Usuń
  8. Wieniec wygląda dobrze na niej, z czerwonych włosach! Och płaszcz, kocham go! I oczywiście torebka! Jesteś królową torebki! Piękny i nowoczesny! <3!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Królową to może nie :P ale może księżniczką :D
      Dziękuję serdecznie i buziaki <3

      Usuń
  9. kolor włosów mój ulubiony!
    ale dzisiaj to te srebrne
    trampeczki i paltocik mną
    zawirowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym wianuszku i płaszczy prezentuje się prawdziwie bosko! Bardzo podoba mi się jej pyszczek - tchnie powagą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mold i dla mnie jest taki dostojny :)
      Chiriann dziękuję serdecznie <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :