MOI OBSERAWORZY :

środa, 4 kwietnia 2018

Po Świątecznie





                                                 Taka jestem ofiara  :P

                                                                                a niby firmowa...


                                                     a w byle co ubrana
                                                                                      i na bosaka  :(

                                                           
                                                           a jestem ... Descendants  :(


                                    I jeszcze Świąteczna kartka jaką dostałam od naszej Oli   :)


                                                                 Olu ogromnie DZIĘKUJĘ - buziaki  <3
                                                   



22 komentarze:

  1. Jakie tam byle co, panna po prostu już do lata się szykuje i stąd kusa sukieneczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej uśmiech jest serce ocieplenie :-). Piękna kartka Wielkanocna! Serdeczne pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kartka jest piękna :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Buzię ma śliczną, jakoś pierwszy raz mi się lalka z tej serii tak spodobała. Znając Ciebie długo bosa chodzić nie będzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. -"Jak bosa jestem i w byle co ubrana, to zrób coś z tym. Ewuniu, kto jak kto, ale Ty potrafisz rewelacyjnie zmienić wygląd każdej panienki."
    Dziewczę ma rację...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ja nie wiem czy ją chcę :( bo tak wyszło, że nie pokochałyśmy się.
      Marzenko dzięki za miłe słowa <3

      Usuń
  5. Co tam kiecka i buty, ją zdobi promienny uśmiech. Dawno nie widziałam tak uroczej buzi u lalek tego typu. Zaraz muszę sobie wygooglować, bo nie znam tych laleczek, a widzę, że warto. koniecznie pokaż ją jeszcze, gdy odpowiednio odziejesz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję lecz nie obiecuję, bo może zdąży znaleść nowy domek :D

      Usuń
  6. Descendantki potrafią być urocze :). Daj jej szansę, bidulce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dałam :) bo ją kupiłam, a co dalej? :)))
      Dzięki i pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Coś mi się wydaje, że takim zabiedzonym Kopciuszkiem długo nie pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się bardzo jej buzia podoba i gdybym zbierała nastolatki, to pewnie bym się za nią rozejrzała. Ma uroczą buźkę, przepiękne włoski i artykułowane ciałko.
    Ubierz ją po swojemu i potem zadecyduj, czy ma szansę zostać u takiej fajnej babki i wystrzałowej krawcowej, jak Ty :-)
    Super, że kartka Ci się podoba ♥
    Pozdrawiam gorąco, Ewuniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Olu jeszcze raz za kartkę <3 a co do lalki to już ją sprzedałam :)))

      Usuń
  9. pannica fajna, ale jak
    nie iskrzy, to nie... :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :