MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 31 lipca 2018

Jac




                                .... od Tonner'a jest już jakiś czas u mnie,
                                     ale dopiero dzisiaj dostała swoje pięć minut  :)












                                       -   Zbliżenie na torebkę, buty 







                                     Oj! ciężko mi się dzisiaj z nią pracowało, ciężko  :(

                                            bo albo nie chciała siedzieć,
                                            albo trzymać się siatki
                                            albo leciała na łeb!







35 komentarzy:

  1. Piękna panna, piękne dodatki.

    A z pozowaniem masz rację - one nie współpracują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie biżuteria hand made by Mangusta?!?!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, i nie pochwaliłaś się? Buty i torebka cudne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jac jest piękne! Strój jest idealny dla niej i buty, torebka... wow! <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka I buty cudowne. A sama lalka boska :) jeden z ładniejszych moldów

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna panną , ale buty i torebka to dopiero cuda! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała stylizacja! Przepiękna, przepiękna! torebka! I super buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eunice bardzo mnie cieszy Twój wpis i ogromnie dziękuję <3

      Usuń
  8. Modelka śliczna, a że nie współpracuje, cóż, trudno jej tego nie wybaczyć. Moi chłopcy też mnie czasem umordują przy sesji. Buty i torebka bombowe! Jesteś wspaniałą projektantką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do projektantki to mi jeszcze daleko :)
      niemniej jednak bardzo dziękuję :) buziaki <3

      Usuń
  9. Tonnerki zawsze mi się podobały. Ta również jest piękna i ma ciekawe dodatki ;).
    Z współpracą różnie bywa. Z lalką czasem jak z człowiekiem ;).
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam przekonana, że lalką jest łatwiej ;-)
      Dzięki Wiky i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Jedyne co mogę napisac to po prostu piękność. Niestety nie stać mnie na takie piękności. Upatrzyłam sobie jedną, którą chciałabym mieć, a teraz urabiam męża. Może się uda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaale Jac jest ładna! Ma ciekawy typ urody i nie wiem czemu, ale kojarzy mi się trochę z Santanico Pandemonium z filmu "From Dusk Till Dawn".

    Acha, napisałam do Ciebie na maila w sprawie IT ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko jedyna! Taką masz pięknotkę i dopiero ją pokazujesz?! Jest wspaniała, piękna, cudowna! Ogromnie mi się podoba jej strój a buty i torebka to już mistrzostwo świata! Skąd masz pomysły na takie cuda? Rewelacja normalnie!
    No patrz, ostatnio lalki się buntują podczas sesji i dają nam nieźle popalić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak było nie po drodze nam do wpisu :) inne miły większe parcie na szkło :P
      Pomysły daje - ulica :D
      Ja to już zaczynam tracić cierpliwość jak nie chcę współpracować :(
      Dziękuję ogromnie Olu i gorąco pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ua, to dopiero zacny nabytek! Takie piękności jednak często bywają kapryśne przy fotografowaniu ;). Dodatki, jak zawsze, pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chiriann serdecznie dziękuję i jest mi ogromnie miło :D
      Buziaki <3

      Usuń
  14. Twoja Tonner jest na prawdę bardzo ładna. Nie wszystkie modele są udane. Ten tak!

    OdpowiedzUsuń
  15. PRZE-PIĘK-NA
    cieszę się razem
    z Tobą i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. panna, jak to panna, ale te buty i torebka! Ubranko śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś kobieto :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :