MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 17 lipca 2018

Mattel i Kim




                 
                                  Mattel już przeszedł sam siebie, i nic tylko woła o pomstę do nieba.
                                  Zawsze uważałam, że lalki mają za dużo włosów, bo i po co im tyle  :P

                            Tym razem producent popisał się z ilością, którą nie da się okiełznać, 
                             a co mają zrobić małe dziewczynki? nożyczki i po zawodach  :)

                                                          Zobaczcie sami  to straszydło

                             











                                   ...  a tak na marginesie to lalka była nowa w pudełku,
                                            -  ja tylko przesadziłam i uczesałam ją - efekt widać.


                                           Barbie (mold Kim AA)  Musician  - 2018

                           




30 komentarzy:

  1. Niewiarygodne! Zupełnie jak po specyfiku na porost włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ... sama jeszcze jestem w szoku :)

      Usuń
    2. A, zobacz, jak skutecznie odwróciły uwagę od stroju! Zajrzałam jeszcze raz, żeby sprawdzić, czy lalka była w coś ubrana, czy goła :D. No i widzę, że ma super bikini - rewelacyjne spodenki!

      Usuń
    3. Eunice dzięki ogromnie :D To takie majtko-spodenki :D

      Usuń
  2. No tak, niektóre lalki mają za dużo włosów , a niektórym kobietom by się przydały . I gdzie tu sprawiedliwość ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tam, oj tam - ja tam lubię nadmiar lalkowych włosów ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że w takiej ilości to niekoniecznie da się to lubić :P W rzeczywistości jest tego dwa razy więcej :D
      Dzięki Iguś i buziaki <3

      Usuń
  4. Widzisz, ty narzekasz na nadmiar, a ja na braki. Wolę już żeby było dużo kłaków niż prześwitywała łysina, jak u mojej Vanessy (mtm). Nijak nie mogę jej dobrze uczesać, bo trzeba patrzeć czy nie wyzierają łyse fragmenty. Kim jest fajna i na model muse wygląda super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ale już bez przesady :( Mattel albo w jedną stronę albo w drugą coś misi schrzanić :(
      Ten model mause to taka zastępcza konieczność :)))
      Dziękuję Nana i pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Sama lalka bardzo mi się podoba, ale zaraz bym chwyciła za nożyczki. Zawsze mówię, że co za dużo to nie zdrowo. Wkurza mnie, gdy lalka nie może pozować przez nadmiar owłosienia. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawnie to wygląda, mamy jedną lalkę z takimi kręconymi włosami, ale nie odważyłyśmy się jeszcze jej uczesać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było wyjścia :) bo bardzo były spłaszczone w pudełku :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przez te włosy, lalka wygląda jak pudel. Ale gdyby je tak wyprostować, to przy tej ładniutkiej twarzy i na obecnym ciałku, ta panna wyglądałaby jak bogini.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych włosisków jest po prostu za dużo i wyprostowanie nie zmniejszy ilości, uwierz :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Jakby pierun strzelił. :D
    Mimo wszystko najpierw spróbowałabym przelać wrzątkiem, może jednak ich ilość trochę "zmaleje" - przynajmniej wizualnie. ;)
    No chyba, że nie chcesz, aby miała proste. Wtedy pozostaje chyba tylko wyskubywanie po kawałku. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też o tym samym myślałam :P przerzedzeniu (czy,wyskubaniu) :)))
      Dziękuję Kamelio i pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Aaaaa jak ja uwielbiam takie czarnulki!!!!! Włosów rzeczywiście jakby trochę dużo, ale próbowała bym je jakoś ujarzmić:-) pewnie polałabym wrzątkiem i spróbowała może zapleść jakieś mini warkoczyki. Wierzę w Twoje zdolności, na pewno wyczarujesz z tego czupiradła coś pieknego;-) serdecznie pozdrawiam:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosów to przynajmniej trzy czwarte za dużo :)
      Laloona dziękuję i również serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  10. To jest eksplozja włosów :-D! Może Ci to, cienkie, jak Fryzjer zrobi? Ale ona jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta lalka sama jest ładna, ale w tej kopce siana to nawet buzi nie widać ;-)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Ja tam na nadmiar nie narzekam, ale zgodzę się, że trudno je okiełznać! Polej wrzątkiem i tak całkiem nie wyprostujesz a trochę zmaleją. Zresztą nie mam Cię co uczyć, bo sama dobrze wiesz :)))
    Oczywiście usta jej pomalowałaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu już myślałam nad wrzątkiem, ale efekt będzie jeszcze gorszy niż ten co jest :(
      Usta oczywiście zmieniłam :)))
      Pozdrawiam gorąco i dziękuję :D

      Usuń
  12. Afro naprawdę potężne! No tak, Mattel nie umie wypośrodkować - albo lalka wygląda, jakby strzelił w nią piorun, albo ma łysienie plackowate. Albo jeszcze klejogluta na domiar nieszczęścia. Wierzę jednak, że z Twoim talentem zrobisz z tej panny spektakularną piękność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko będzie oj ciężko :(
      Zgadzam się z Tobą :D albo braki w owłosieniu albo zapyziane klejem ale tego to jeszcze nie widziałam :(
      Dziękuję i mocno pozdrawiam :D

      Usuń
  13. przepiękne ma oczy to straszydło ♥

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :