MOI OBSERAWORZY :

sobota, 28 lipca 2018

ciąg dalszy ...




                                ... byczenia na Adriatykiem  :D

                                    I towarzystwo się rozbrykało na wyspie Krk
                                    -  jakieś hula hula :P














                                                     Alyssa z Kenem 😍












                                                     Machają do mnie  :D


                                                                 Mateuszek  <3







30 komentarzy:

  1. Ta hula hula panna, skradła moje serce. Jedna z piękniejszych lalek, jakie widziałam! Mogę zapytać, jak się ten egzemplarz nazywa?

    A zdjęcia genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ta hula pana to - Integrity Toys - Alyssa
      i jest na przesadzonym ciałku MtM-ki.
      Dziękuję i jest mi bardzo miło, że spodobała Ci się :D :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    2. Dziękuję za info! :) Teraz mam nowy cel w życiu - będę szukać takiej panny i nie spocznę, póki nie trafi w moje macki.
      I nadal patrzę na tę piękną twarz, twojej hula hula :D

      Pozdrawiam :D

      Usuń
    3. ... mnie się udało kupić ją na Allegro i to dość niedrogo :)
      Trzymam kciuki :)

      Usuń
  2. Ohoho, gorąco się zrobiło nie tylko pod względem klimatycznym! Kroi się prawdziwy wakacyjny romans :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudnie! Zdjęcia hula skradły moje serce! :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, a jak ja ci zazdroszczę tych wakacji. Ja siedzę w rozgrzanym do czerwoności bloku z wielkiej płyty i oddycham z ulgą jak jakiś deszczyk ochłodzi powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow to jest raj! Piękne zdjęcia! Zgadzam się z innych, kocham dziewczyna hula:-). < 3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Ty na prawdę jesteś w Chorwacji? A może jednak na Hawajach?
    Panienka Hula wygląda uroczy w tym stroju. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panna hula hula to prawdziwa bogini...
    Ależ cudne wakacje mają Twoje lalki, jakże dobrze byłoby być jedną z nich...

    OdpowiedzUsuń
  8. Temu gostkowi z bujną czupryną to dopiero dobrze - panna tańczy mu hula, adoruje i olejkiem smaruje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że panna koło niego skacze i mu dogadza :)))
      Plenery normalnie - jak z bajki!

      Usuń
  9. Super wakacje! Śliczne plenery! Złoty strój się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  10. O ludziska, jak tam masz pięknie...

    A parka urocza, oczywiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. On ewidentnie stara się utopić ją...

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie macie wakacje z IT ♥
    fotki ślicznotki z rozwianymi
    włosami chwytają za serce!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I szczęka mi opadła, kiedy zobaczyłam ten hawajski strój i leżaczki! No i te pejzaże! Ach te laluszony! Za darmoszkę mają wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :