MOI OBSERAWORZY :

środa, 11 lipca 2018

Facecik ...






                                ... oj długą drogę miał do mnie, bardzo długą.
                                    Jak już dotarł to trzeba było chłopinę jakoś
                                    odziać i nakarmić  :)



                                   Przemalowała mu ślepia, bo miał obrzydliwie niebieskie










                                   Coś się włosy nie chcą układać - to chyba efekt podróży.



                              Nie zbieram facetów, ale tak jakoś paru się "przyplątało"  :P






32 komentarze:

  1. Przystojnak.
    Świetne ma spodenki, to Twoje dzieło?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Mu w brązowych oczkach!
    mnie wczoraj ślubny przytargał
    szczupłego murzynka Nr 10! INKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązowe oczy są ładne! Lubię swoje włosy, to dzikie:-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Przystojniak, jak nie wiem co! Jak ujarzmisz mu te włosy, to Twoje dziewczyny oszaleją na jego punkcie! Ponadto kapitalny bo ruchomy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To go zamknę w drugim pokoju :D
      Z tą ruchomością to tak nie do końca jest ok,
      lepiej jest zrobiony Kevin :D
      Pozdrawiam gorąco Olu :D

      Usuń
  5. Fajny, ale włosy to mu chyba potargał wiatr :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... albo trudy podróży :P
      Dzieki i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  6. No to miałam rację z parą do tanga. :)
    Niezły przystojniak i do tego artykułowany.
    Może jakoś wywrzątkować te włosy albo troszkę strymować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś trzeba wymyślić, choć żadna ze mnie fryzjerka ;-P
      Dzięki Nana i pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Ewa litości, zdejmij mu tę bluzkę, bo wygląda jakby miał cycki. Zwłaszcza na trzecim zdjęciu. No i fryzurę też trza zmodernizować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przystojniak! Bardzo podoba mi się jego buźka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaciekawiła :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  9. Witaj,

    Ciekawy Ci się trafił egzemplarz. Co zamierzasz zrobić z jego bujnym włosiem?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :)
      na razie jeszcze się moczą w płynie :)
      Dzięki za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Fiu fiu fiu, facecik na horyzoncie... Jak tam Twoje panny? Nie oszalały z powiewu testosteronu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. No popatrz, od razu inaczej wygląda. :) Ja swojemu chyba jednak zostawię te obrzydliwe niebieskie patrzałki. :D

    Super go odziałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co miałam gotowego :D
      a na te wściekle niebieskie nie mogłam patrzeć :P

      Usuń
  12. Mam ten sam problem z włosami moich lalków - nic ich nie rusza, ani wrzątek, ani zmiękczak. Posklejałam trochę żelem, ale do satysfakcjonującego wyglądu to temu daleko. Za to Twój chłopina jest bardzo przystojny i w pełni gotów do wakacji :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten też nie powala :P Daje po prostu rade :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Jeszcze niedawno sama miałam taką czuprynę, zanim włosy ze stresu nie wyszły sobie gdzieś ;-) Na szczęście ludziom odrastają - lalki mają gorzej. Muszą czekać na reroot.
    Nowy kolor oczu zdecydowanie bardziej mu pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... takie też miałam odczucie :D
      Dziękuję Kiduś i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :