MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 23 lipca 2018

Asha i Kim





                                      To dziś świętujemy zgodnie z :

                   http://sowa58.blogspot.com/2018/01/lalkowy-kalendarz-na-2018-r.html













                              Te dwie  "celebrytki  modowe" postanowiły pójść na ściankę  :)
                                          w końcu to   -  DZIEŃ LALKOWEJ MODY


                              Tak wyglądała Asha, a raczej jej główka kiedy przybyła do mnie  :)
                                                                    Asha syrenkowata.







26 komentarzy:

  1. Piękne modelki, u mnie jak narazie lalkowy dzień mody świętuje Angelina. Od kiedy ją mam zaniedbuję moje Barbioszki. Pozdrawiam.
    P.s. Angelina dostała dwa wianki.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie zaprezentowała się jedna panna, pokazując torebkę pewnej znanej projektantki... ;-) Twoje panny cudne i jak widzę, torebek u Ciebie dostatek ;-) Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje panny jak zwykle ubrane z klasą i tym WOW, który wyróżnia je z tłumu. Cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko Twoim też niczego nie brakuje :D
      Dzięki i pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Dziewczyny są bardzo modne, idealne na dzień lalka moda. I torebki... wow! Właśnie zobaczyłem kolejny torebka Aya, tak piękne:-). Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę jakie modne panny. Wszystko mają trendy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny wyglądają stylowo jak blogerki modowe. :)
    Asha nawet dorwała torebkę od Burberry. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha.. :D świetnie to ujęłaś :D
      i cieszę się, że Ty jedna poznałaś markę torebki <3

      Usuń
  7. Kim już znam, ale blondi mnie urzekła tymi niebieskimi oczkami! Wyglądają super i ogromnie podobają mi się ich stroje!
    Tak, przy okazji ... co to za lalka, ta Asha? Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacje, a najlepsze jak zwykle torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiałaś im spaskudzić usta, nie? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. To się zaprezentowały panny, no no. :)

    Torebki wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe elegantki! Każdy element stylizacji świetnie dopasowany i... ach, te torebeczki...

    OdpowiedzUsuń
  12. ciuchy rewelacyjne
    ale to Asha powala!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo lubię ten mold, ale ta mnie zauroczyła:D
      Dzięki Ineczko <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :