MOI OBSERAWORZY :

sobota, 7 lipca 2018

Fleur




                         
                                            Dzisiaj zielonowłosa Fleur 
                                                              dostała nowe włoski
                                            swoje do niczego się nie nadawały  😛







                         Nie podobała się Wam moja Tokidoki  -
                                                                                         to mam kocice   😍       

                       
                                              Pierwsza biała to moja starowinka  😚
                                                        -  a ta za nią to Mangusta Mangusty  😚


                                               ... a to moje 'młode" 
                                                              fotka zrobiona przez Mangustę  😊









29 komentarzy:

  1. One nie są zielone tylko siwe? No chyba, że ja mam coś z oczami (kolorami w kompie?). Koty cudne. Miłej niedzieli:)
    PS. Zaczaruj, żebym na jutrzejszej giełdzie też Fleurkę znalazła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fleur w ubranku Fleur Bermudy!!! To moja pierwsza "flerka", którą mocą rodzinną otrzymałam jako 9-latka :-)!!!

    Trochę pogubiłam się w kocinach - która jest czyja???

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz może się chwalić swoimi włoskami :D.
    A kociaki urocze :P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Fleurki zawsze miło popatrzeć - taki niecodzienny kolor, a bardzo dobrze się sprawdza. No a koty cudne, aż się ręce same wyciągają do głaskania :)!

    Mmm, też chciałabym gdzieś upolować Fleurkę. Najlepiej rudą, taką jak z mojego dzieciństwa... chlip...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upolujesz, upolujesz :D nawet nie będziesz wiedziała kiedy :D :D

      Usuń
  5. Kociaki skradły moje serducho!!!
    Fleurka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kociaki! Ja mam w domu trójkę :) Same kotki :) Jestem wielką kociarą!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne :D
      też ma trzy - dwie kotki i jednego kocurka :D
      Pozdrawiam gorąco <3

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy ten kolor włosków... ni to zielony, ni to ciemno-szary... Fleurka śliczniutka, jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paskudna lalka z paskudnymi kotami! A nie, czekaj, nie to okno :P Zarąbiście wyszło <3

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten kolor włosów wygląda na bardziej morski. Ciekawy wybór, ale Fleurka wygląda na zadowoloną. :)
    Kicie ładnie pozują, chyba są z natury grzeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kocica (szarobura Mangusty) jet niegrzeczna i widać jak coś kombinuje :D

      Usuń
  10. No i kto powiedział, że nie można zielonych! Otóż widać na załączonym obrazku, że zielone to jest to!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iguś dziękuję <3 Cieszę się że i Tobie podoba się ten kolorek :D

      Usuń
  11. Bardzo piękna i oryginalna lalka, inna niż jej koleżanki z serii Fleur :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W założeniu taka miała być - inna :D
      Dziękuję i mocno pozdrawiam <3

      Usuń
  12. I lalka, i koty bardzo fotogeniczne. :) Super!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :