MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 5 listopada 2018

Dzień Postaci z Bajek




                             Zgodnie z kalendarzem Szarej Sowy -
                                  Swietują dzisiaj u mnie przedstawicielki
                                                              tego pięknego świata  :D




                                           To moja numer 1 w Swiecie Bajek 
                                                                                                    Snieżka






                                   
                            ... i ta zuuuła w pudle, co by jej moc nie działała na resztę lal.



                                                              Dzwoneczka też lubię  :)



                                              Fotki dałam z wcześniejszych wpisów :)





21 komentarzy:

  1. Bajkowo się zrobiło:)
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda Śnieżka inna, wszystkie piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak :) gdyby były te dostępne w wersji "chcę" byłoby ich więcej :)))

      Usuń
  3. Wspaniałe lale i cudne złote ptaszki.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżki pewnie ładne, ale osobiście - wolę krasnale. Krasnale zabiły mnie samym tym, jak bardzo są urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ciężko jest wyłapać te krasnale w takiej skali :(
      Mam teraz ich już cztery :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Gotycka Śnieżka rządzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżki piękne jak malowanie, ale co z lusterkiem? Która najpiękniejsza w świecie? Cynka mi narobiła smaku, a skąd tu teraz czereśni dostać? Chyba z bajki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo to przecież bajkowe święto :D
      a najpiękniejsze są wszystkie :P

      Usuń
  7. ileż wcieleń jednej ślicznotki -
    trza konkurs piękności powołać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ Ci się nazbierało tych cudnych postaci z bajek! Każda śliczna!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :