MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 8 listopada 2018

Sindy




                 
                                     Przyleciała Mangusta na chwilę z Londynu do Wrocławia
                                      a z nią taki prezent mi się trafił z kompletną garderobą :) 

                                                                                    Dzięki Karolina <3


                                               Torebkę, pasek i pomponiki 
                                                  dostała ode mnie do sesji.


                                   Fotki robiłam trzy dni temu w przepięknej pogodzie :)












                                                  Następnym razem dalsza część garderoby,
                                                               którą przywiozła ze sobą :)







24 komentarze:

  1. Śliczna Sindusia. Te pomponiki są bardzo strojne. U mnie nadal piękna pogoda, a jakoś mi się ruszyć nie chce. Mam z wymianki dwa fajne kloniki i chyba mnie wyciągną na sesję w liściach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KONIECZNIE :D potem będzie zimno i lało i już lipa z fotek :P

      Usuń
  2. Uwielbiam pompony! Świetna kreacja na cudnej dziewczynie.
    Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, trudno się oprzeć tym ślicznym, dużym oczom i uroczej buźce :))) Pięknie pozuje i widać, że polubiła Wrocław :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, wyznać muszę, że nie jestem fanką Sindy. Ale strój i dodatki jak najbardziej są w moim guście i podobają mi się szalenie. :) I widzę w tle wrocławskie miejsca w których kiedyś byłam. Najmilej wspominam Mostek Pokutnic - widok z niego cudny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeszcze raz można te miejsca odwiedzić :D
      Wrocław jest piękny :D
      Dzięki Nana i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Super prezent. A strój i dodatki są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczyna, a strój doskonale podkreśla jej urodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dziękowałaś, ale zawsze chętnie przyjmę kolejne ciasto :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ci fajnie -
    koleżanka odwiedza,
    lalki przywozi, no, no :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te Twoje torebki... Jak Ty to robisz... ja nie wiem, ale są przeboskie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna lalka i jakie radosne zdjęcia! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a dziękuję Kiduś :D słoneczko jeszcze wtedy było <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :