MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 30 stycznia 2020

Fotel





                                                  Idąc za ciosem dzisiaj - fotel
                                                  i dwie panny  :)
                                               
                                                                          Pieguska  i  Goddess











                                                                  i moja słodka Marysia 
                                                                                               a oczka ma po mamie  :)









22 komentarze:

  1. Co tam, że fotel ładny... Marysia i panny skradły post. Co to za model ciemnoskórej lalki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest - Goddess - http://porcelanowelale.blogspot.com/2015/07/goddess.html
      tylko ją trochę zmieniłam :)
      Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
    2. Bardzo korzystna zmiana, podoba mi się w tych króciutkich włosach.

      Usuń
    3. miałam jej wszywać nowe, ale spodobała mi się w takich
      i tak już została :)

      Usuń
  2. Arystokratka tzn. Arystokotka ;) z tej Marysi.
    G: No idziesz, czy gadasz? (Chyba jej ten fotel spod tyłka wykopię, albo zapuszczę korzenie zanim skończy) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i Marysia skradła post i moje serducho!
    A fotel i panny piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się rozgadała ta piegowata :D Spodnie Goddess iście boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że pieguska jest bezczelna i cały fotel zajęła dla siebie, a biedna Goddess musi stać. A kot wygląda groźnie i pewnie czuje się jak mały tygrys. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociczks to najłagodniejsze zwierzątko jakie znam :)
      Goddess dopiero weszła i czeka, aż się koleżanka nagada :)

      Usuń
  6. Piegowata blondi rozgadana, jak nigdy! Skąd taki fajny telefon dorwała? I sukieneczkę ma świetną! Podusia fajna, błyszcząca. Za to Goddes niezwykła, stonowana, elegancka, ubrana przecudnie! Spodnie fenomenalne, ale i bluzeczka doskonała! Koteczka słodka :)))
    Pozdrawiam, Ewuniu, serdecznie.
    Odezwij się na maila ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefon kupiłam w pakiecie z akcesoriami bo były też okulary :) a ja chyba mam świra na punkcie okularów :P
      Olu ogromne dzięki i cieszę się <3

      Usuń
  7. Goddeska wygląda naprawdę bosko, a panna Pieguska nieznacznie jej tylko ustępuje - a fotel służy za świetne tło! Marysia wszakże jest najbardziej urocza i jak na kota przystało, skradła post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój Goddess mi się ogromnie podoba. Pasuje do niej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie dziewczyny mają bardzo udane stylizacje.
    Ale KOTKA - bezkonkurencyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wakacyjnie afrykańska
    moda - poprzez barwy i wzory - cudo!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :