MOI OBSERAWORZY :

sobota, 4 stycznia 2020

Lea ...




                                        ... a może Kayla?

                                        Jedno jest pewne, że przeleżała 3-lata w kartonie.
                                        Tak jakoś w zapomnieniu, ale to nie tylko ona jedna
                                         z takich (zapomnianych),  albo za dużo ich jest.

                                                                        No to dostała Noworoczną sesję.
























                                               Rozważam ponownie prowadzenie tu dalej swoich wypocin.
                                               Ludzie nie chcą zaglądać, nie wspomnę o z komentowaniu.
                                               Na fb wystarczy wstawić jedną fotkę i jest reakcja.

                                     Z pozdrowieniami Noworocznymi 






35 komentarzy:

  1. Nie wygłupiaj się, ja zaglądam. A fb, to nie to samo. Tam wszyscy są tak bardzo anonimowi, mimo, że większość podała swoje prawdziwe imię i nazwisko. Ja już parę razy zastanawiałam się czy nie zrezygnować z fb i gdyby nie to, że parę fajnych osób nie ma bloga, dawno bym to zrobiła.
    A teraz o lalce. dobrze, że ją wyciągnęłaś z kartonu. Śliczna sesja glamour. Ja dostałam czarniutka mtm, ale nie mam odpowiedniej kiecki, żeby ja zaprezentować. Może uszyję coś w stylu Twojej. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj Sówko <3
      Z fb to nie takie proste zrezygnować, jest mnóstwo utrudnień :(
      Dziękuję i ściskam <3

      Usuń
  2. Jak to nie zaglądają?! Ja zaglądam zawsze i zawsze z ogromną przyjemnością! FB nie mam i nie planuję, chyba, że jakieś okoliczności mnie zmuszą, więc proszę, nie uciekaj!
    A panna śliczna, dobrze, że sobie o niej przypomniałaś - w połyskliwej kreacji, z szałową torebką jest gotowa, by ruszyć w karnawałowe tany! Bardzo lubię ten pyszczek, a jakoś ostatnio rzadziej go u nowych Barbionek widuję...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod koma Ch. ♥

      Usuń
    2. U tych nowych ten mold już tak nie wygląda fajnie :)
      Dzięki Chiriann :) i nie miałam na myśli Ciebie <3

      Usuń
  3. No wiesz co...ja chętnie do Ciebie zaglądam i podziwiam te Twoje cudowne kiecki i torebki.
    Pannie należało się wypuszczenie z pudła, bo cudna jest. Kiecka i torebunia rewelacyjne, no i kanapa i poduchy śliczne.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że ją uwolniłaś z pudełka. Widać, że dziewczyna jest ogromnie szczęśliwa. No i dostała fajne ciuszki i torebkę... Woow

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć Marzenka :) Ja też zaglądam, każdy wpis tutaj Twój oglądam, chociaż niemowa ze mnie :) FB nie włączam i nawet nie zamierzam włączać :D
    A panna śliczna, dobrze, że pokazała się publiczności, i to w takiej fajnej, karnawałowej sukienusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ponoć Lee to bardziej orientalne
    a Kylie z tych południowych - tak
    mnie uświadamiała znajoma...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne wszystko! Torebka to takie małe cudo ��
    Nie rezygnuj z bloga! Nie jestem systematycznie obecna w blogosferze, więc moje zdanie może nie jest najważniejsze, ale nie wyobrażam sobie, żeby Twojego bloga zabrakło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie Wasze zdania są bardzo ważne tak jak i Wy same <3
      Dziękuję :D

      Usuń
  8. Super, że uwolniłaś ją z pudełka.:) Nie rezygnuj z bloga, zawsze warto zostawić otwartą furtkę, by móc wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewus ja zagladam jak tylko mam chwile czasu na blogi <3 Wiadomo mam cala liste i odwiedzam gdzie tylkosie da <3

    Sama tez juz rozwazalam skasowanie blogow ale szkoda mi bo w sumie to tez taki troche katalog tego co robilam i czego juz nie mam ;)

    Podejrzewam ze bede erzucala na blogi fotki nawet jak nikt juz nie zagladnie ;)

    Pieknie sie prezentuje Lea <3 Rowniez sofa mi sie podoba i poduchy <3 <3

    Moc zyczen na caly Nowy Rok <3

    OdpowiedzUsuń
  10. PRECZ z FB!!!!!!!!!!
    Zaraza społeczna. Przybliżyła ludzi z innych kontynentów, którzy nigdy się nie spotkają w realu; oddaliła tych, którzy mogliby spotykać się co dzień.

    Wszystko osiągnie uczciwą symetrię, gdy wybuchnie większa wojna. Sorry, wiem, że nie pocieszam....
    Tymczasem, pozwól nam radować oczy swoimi ślicznymi kreacjami i stylizacjami, choćby kameralnie, ale to wcale nie znaczy, że mniej wartościowo i serdecznie.

    Ja też w ciągu 7. lat, chciałam 3 razy odejść z bloga, więc dobrze rozumiem stan przemęczenia. Ostatnio u mnie też mniej odwiedzających...

    Taki dziwny czas.
    Buziaki :-)
    Te łuskowe poduszeczki są urocze, a torebkę sama bym nosiła, bo kocham okrągłe formy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. PS. Zdradzisz skąd wzięłaś podłogę? Chciałabym w tym roku poszerzyć, lub wymienić dotychczasową dioramę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga to maty bambusowe z Biedronki. :D

      Usuń
    2. Tak :-) Już się tego dowiedziałam od Ewuni :-)
      Ale w naszych prowincjonalnych, Kropiastych, muszę poczekać na wietrzenie magazynów :-)
      Na razie, w koszach jest masa innych rzeczy...

      Usuń
  12. Nie, nie, nie... Blog to zupełnie co innego. Owszem, może i jest reakcja na fb, ale to najczęściej tylko kliknięcie ikonki i tyle. A tu... można poczytać, spokojnie obejrzeć. Zdecydowanie blogi to mój ulubiony zakątek w Internecie.

    Przerwa - jasne. Ale nie tak, że koniec kropka!

    A panienka piękna. Jak zrobisz wietrzenie pudeł, to założę się, że materiału na posty będzie, że ho ho! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :D
      Nie mogę robić wietrzenia pudeł, bo od razu przeraża mnie myśl o ich ilości (za dużo)
      dzięki Kamelio :)

      Usuń
  13. Ja wolę blogi niż FB. Jakoś tak przytulniej na blogu. :)
    Lea ślicznie się wystroiła, pewnie teraz czeka na kawalera, który zabierze ją na tańce, w końcu mamy karnawał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie i czeka :)
      Też wolę blog, ale tal jakoś ciężko do ludzi trafić,
      masz rację tu jest przytulnie :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  14. Ja też wolę blogi, mimo że nie mam za dużo czasu ostatnio. Nie przepadam za grupami na fb.

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć też dopadają mnie wątpliwości, czy prowadzić jeszcze bloga, to nie wyobrażam sobie, że Twojego mogłoby zabraknąć! Twoja panna jest niezwykła! Piękna - uwielbiam ten mold w takim właśnie wydaniu, łagodna, super odziana i wyposażona! Torebeczka normalnie boska! Jak zawsze! Kanapa to jedna, wielka rewelacja i te poduszki z połyskiem! Posadzka - czad! Też kcem taką matę z Biedroneczki! Muszę tam zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga jest fakt - rewelacyjna :)
      Dzięki Olu za bardzo budujący komentarz <3
      Wyobraź sobie, że też by mi było smutno bez bloga,
      oj bardzo smutno :(

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :