MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 7 stycznia 2020

Moja choinka




                                   Dziękuję za odwiedziny i motywujące komentarze <3

                                   nie zmienia to faktu, że wahania mam w dalszym ciągu  :(

                                                  Dzisiaj chcę pokazać fotki (w zbliżeniu)
                                                  mojej nowej choinki, bo to już 6 styczeń minął
                                                  i przychodzi czas aby ją rozebrać, a tak mi żal.









                                              Doszło też parę nowych  :)


















                                           ...  i jeszcze jest miejsca  na więcej tancereczek :D



                                             Taka była poprzednia i zaczęło robić się ciasno.






32 komentarze:

  1. Prześliczne baletnice. Gdzie zdobyłaś takie cuda?

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka iście bajkowa i "roztańczona". :)
    Ja niedawno założyłam profil na FB, ale bloga nie zamierzam porzucać. Nie porzucaj więc i ty, bo lubię tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna choinka. Aż żal rozbierać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choinka jest niesamowita, też by ki było żal rozbierać... 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Na taką choinkę można patrzeć cały rok. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna choinka <3

    Ja mialam swoja rozebrac ale mama mnie uswiadomila ze do gromnicznej mozna choinke miec :) Wiec jeszcze niech chwile postoi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, jaka przepiękna choinka! Ile na niej pięknych baletnic <3 To najpiękniejsza choinka jaka ostatnio widziałam!!! nie dziwię się, że żal Ci ją rozebrać!!
    Korzystając z okazji przesyłam życzenia szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia i spokoju i oczywiście spełnienia lalkowych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Również życzę Szczęśliwego Nowego Roku <3

      Usuń
  8. Choinka cudna, możesz nie rozbierać do 2 lutego. Moja niestety w tym roku nie przetrzymała i już jej nie ma, zostały tylko stroiki.Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego też nie lubię "żywych" choinek :(
      Dzięki Sówko <3

      Usuń
  9. Ja bym z chęcią miała choinkę cały rok, gdyby nie to, że by się zakurzyła...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie choinka stoi czasem i do marca ;) (no, generalnie staram się ją rozebrać do Popielca, ale nie zawsze wychodzi). Twoja jest przecudna, uwielbiam te baletnice i tancereczki! Aż całe drzewko zyskuje na zwiewności od tych tiulów i piórek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam :) i o taki efekt mi chodziło, cieszę się, że podoba Ci się <3
      Dziękuję :D

      Usuń
  11. Ja moje choinki ZAWSZE trzymam min. do 2 lutego, a max. do końca karnawału. (z wyjątkiem gdy byłam chora i zmieniałam pracę - wtedy, choć bez bombek, ale stała do... lipca, he, he)W tym roku, w ramach wyjątku mam też żywą, ale uschła jeszcze przed 6. 01. Pewnie w ciągu 2 dni, ją pożeganam, zostawiając dużą, sztuczną w salonie - ubraną plastikiem dla wandali (kotów).
    Masz moje marzenie: Mini Native American Midge :-). Hura!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też chyba potrzymam ją do końca karnawału :)
      Kiduś tą Mini Native American ... to prezent od Mangusty i też mnie bardzo cieszy :D
      Dziękuję <3

      Usuń
  12. Choinka przecudowna! Bardzo pomysłowa. Ogromnie mi się podoba. Wahania są chyba u każdego, ale myślę, że klimat bloga jest niepowtarzalny. Mimo, że np. facebook działa dużo szybciej i łatwiejszy jest tam dostęp do innych lalkowiczów, to tutaj jest jakoś tak bardziej twórczo, klimatycznie, szlachetniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i jeszcze coś: Weź nie marudź, weź się przytul ^_^ Przytulam wirtualnie.

      Usuń
    2. Dzięki Iguś <3
      Masz zupełnie rację ;D

      Usuń
    3. Nie marudzę tylko jest mi smutno :(
      Przytulam również <3

      Usuń
  13. Twoje tancerki zawsze mnie
    zachwycają - gdybym miała
    choć kilka z takich, jak u
    Ciebie widzę - cały rok by
    cieszyły oczy i serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja "tańcząca" choinka nie ma sobie równej! Te baletnice, i laleczki, i pierniczki, i Aniołeczki są takie delikatne i piękne, że nikt nie mógłby przejść obok niej obojętnie! Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a wiesz, że tych tancerek to ciągle mi mało i mało :D
      Dzięki Olu <3

      Usuń
  15. Bardzo oryginalna, "roztańczona" choinka :-).

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :