MOI OBSERAWORZY :

piątek, 21 sierpnia 2020

Mbili




                                Jeszcze jedna sesyjka mojej Mbili
                                    zanim trafi do pudła jakiegoś.










                                                   Torebkę i pasek zrobiłam ze  trzy lata temu,
                                                     ale teraz  pod pasowały mi do tej kiecki.






                                                      ... a tak wyglądała w pudełku

                                                   Barbie fashionistas 145 z wypustu 2020 r.







23 komentarze:

  1. W pudełku wyglądała niepozornie, dopiero inne ciuszki i dodatki wydobyły jej wdzięk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasek jest mega! Kolejna lalka po Londynie biega ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To kolejna panna, która niesamowicie zyskała po zmianie ze stylizacji mattelowej na Twoją! Jest nie do poznania (serio, dopiero teraz się zorientowałam, co to za lalka) - elegancka, pewna siebie, modnisia, z zabójczymi dodatkami. A w pudełku taka biedulka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwię się, że piękne panny mają tak skąpe i bez wyrazu, wejście na rynek! W Twoim wydaniu wygląda rewelacyjnie! Nie można przejść obojętnie wobec tej ślicznotki!

      Usuń
    2. Wiesz Olu, że na fotach promocyjnych z wypustu na ten rok to właśnie ona zwróciła moją uwagę :)

      Usuń
    3. Chiriann -
      ... w pudełku to takie dziewczątko :D
      ale cieszę się, że przypadła Ci do gustu <3

      Usuń
  4. Zdecydowanie panna w twoich ciuszkach zyskuje na urodzie, choć trochę dziwi mnie, że dali jej te bliki w oczach w dwie różne strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrz :) masz rację i ja tego nie zauważyłam! :( :(
      Dziękuję Nana i SUPER, że dałaś znać <3 uwielbiam takie uwagi, gdzie coś można naprawić :)
      Zaraz biorę się za nią i poprawiam :)

      Usuń
  5. Ona jest boska! Boska! Śliczna! Wspaniała! Marzenie! Oczywiście lalka bez Twojej torebki traci na wartości ;-) i urodzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo, wyrosła ona u Ciebie! I to na jaką przystojną pannę :-) Super zrobiłaś jej te eleganckie, skórkowe dodatki...
    No i proszę, nie dość, że blików w oczach nie zauważyłam, to jeszcze tego, że to kolejna panna z pieprzykami ;-) Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ją zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością trafi do Ciebie :D
      Dzięki Kiduś i cieszę się, że Ci się podoba <3

      Usuń
  7. Jak porównuję te stylizacje z pudełka z Twoimi, to mi wstyd za Mattela. :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :