MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 25 sierpnia 2020

Pieguska




                          Wakacje się kończą
                                to dodam jeszcze fotki, które nie pokazałam. 

                                                   ... Bielsko Biała i Reksio





                                                        ... w górach w oczekiwaniu na kolejkę

 


                                                        ... a tu zaległe ubiegłoroczne
                                     

                                                         ... w Gdańsku  :)




                                                           Pora wracać do rzeczywistości!





25 komentarzy:

  1. Gdzie jechaliście? Na Szyndzielnię może ? Mieszkałam w Bielsku ok. pół roku... Mam sentyment.A Pieguska to obieżyświat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nigdzie bo się rozpadało :(
      Ta ... Pieguska lubi wyjazdy :)
      Dzięki Selinko :D

      Usuń
  2. Prześliczna i świetna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może w tym roku także do Gdańska zawitasz?
    Ja przylatuję we wrześniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłaś w Bielsku i nie dałaś znać?
    Zdjęcia piękne a modelka wspaniale pozuje!
    Muszę tę swoją przesadzić na ciałko artykułowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pannie Piegusce to dobrze, urlopuje się po całym kraju :)! I do Bielska i do Gdańska chętnie bym zajrzała. Szczególnie zdjęcia z Neptunem piękne, prawdziwie glamour :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak jest okazja :)))
      Neptuna Gdańskiego bardzo lubię, to jakiś sentyment z dzieciństwa :)

      Usuń
  6. No tak. Ewce wlazła na głowę to czemu nie Reksiowi. Moje panno, co za brak szacunku dla pomników i bądź co bądź bohaterów mojej młodości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy to ja ostatnio kolejkę linową widziałam? Jak sobie zrąbałam kolano na nartach...

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej piegowatej pannie to dobrze - wyjeździ się i nazwiedza. :) Zwłaszcza z góry miała ładne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  9. pieguska to się naubiera, że hohoho!

    OdpowiedzUsuń
  10. To się panna najeździła. Dobrze, że wirusy i rządowe nakazy nie dotyczą lalek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne wyjazdy miała panna Pieguska.
    Pozdrawiam, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :