MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 13 lipca 2015

Gumiaczek




             Lalunia w stroju ludowym

             Nieporcelanowa mała lalunia w stroju ludowym, ale nie wiem jakim.
             Lalunie kupiłam w lumpeksie całą utytłaną i chyba ma ugryziony nosek,
             za to kończyny ruchome a i główka się obraca.
             Umyłam toto, wyprałam to co można było - spódnica, fartuch i pasek-krajka,
             potem to przenicowałam i pozostawiłam w oryginale,
             koszulkę dostała nową ale w formie starej ze swoimi koronkami.
             Włosy i buciki na malowane - od siebie dołożyłam wianuszek
             bo tak jakoś mi pasował  ;-)
               Lalunia na plecach ma coś w rodzaju sygnatury - tj. w trójkącie APa,
               a wierzchołek trójkąta do góry, a pod nim 3277
               i całość to guma  :)









                               


14 komentarzy:

  1. Hello from Spain: lovely doll.We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. jakież wdzięczne to hoże dziewczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna:) A nie będzie to ARI (?) - mam bardzo podobną, tylko moja była goła.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi przypomina mojego gumiaczka z wmoldowanymi włoskami i butkami z białymi skarpetkami. Niestety nie zachowało się, biedactwo za to Twoja rozkwitła w tym nowym stroju! Śliczna i z wianuszkiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na bank to Ari, też mam taką
    http://sowa58.blogspot.com/search/label/ARI
    Moja była w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dzidziusie Ari i też właśnie były bardzo podobne!! :) śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona też chce iść dalej w świat :)

      Usuń
    2. niech no tylko Zbieraczka Ją dojrzy...!!!

      Usuń
    3. ... nie dojrzy! Spoko! Ona nie zagląda do mnie :(
      Chyba się obraziła :(

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :