MOI OBSERAWORZY :

środa, 15 lipca 2015

W Y P R Z E D A Ż




                                                                   UWAGA!  UWAGA!

                                                   szukają nowego domku -
         
                                                  oddam za  DARMO
                                            - jedynie koszt znaczka tj. chyba 5,50 zł
                                              a koperta w gratisie  :)

                                                        Lalki są całe, nie pogryzione i nie połamane,
                                                        włosy nieskołtunione


                                                       ciałka całe bez ubytków i uszkodzeń


                                                  główki całe nie uszkodzone,
                                                  trzy są nowe, jedna to chyba Super Starka


                                           Znajdę więcej fotek to dodam, mam tego całą masę :)



17 komentarzy:

  1. Jeśli jeszcze wolne, to chętnie przygarnę Mulatkę i 1 łebek Summer z czerwonymi pasemkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak się cieszę! A Mulatka nie ma przyklejonej główki? Bo marzy mi się reroot... ;-)

      Usuń
    2. Nie nie ma przyklejonej głowy :D
      ta kropka na szyi pod brodą to odblask światła (gówniane zdjęcia - przecież nie ma czym robić)
      Raz trafiła mi się z przyklejoną główką - to Amidala - ale wtedy nie
      wiedziałam, że tak ma nie być, bo inaczej bym ją od razu zwróciła.

      Usuń
    3. Super! Mnie doklejona główka, jeśli nie zamierzam zmieniać włosów - nie przeszkadza ;-)

      Usuń
  2. Czy wolne łebki superstarki i rudej z zamkniętymi ustami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bo nie mam jeszcze ani jednej Superstarki a ta druga kobitka wygląda bardzo interesująco :-)

      Usuń
  3. Ewuś - a ja poproszę o ciałko z prawej strony -
    fajne, znane mi i wciąż lubiane przez moje
    niunie!

    OdpowiedzUsuń
  4. chociaż po zastanowieniu - jeśliby nikt nie
    łapał się za to niższe z brokatową górą a
    seledynowymi niewymownymi - to jednak
    i ja bym była chętna się załapać - ale też
    czekam na dalszy rozwój ofert :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co mi tam - jak szaleć, to szaleć!
      mam mnóstwo fajnych główek do
      ocielenia, szkoda, by jeno smętnie
      wylegiwały się w opakowaniu po jajach :)

      Usuń
    2. ... ale mnie ubawiło 'opakowanie po jajach' <3
      > ^-^ <

      Usuń
  5. Ocho, było zamienianie ciałek :D

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :