MOI OBSERAWORZY :

piątek, 17 marca 2017

17 Marzec - Dzień Fleur




                     
                                     Tak się wszystkim chciało kalendarza i co?


                                                              Moja  jedyna Fleur 


                     




                                                                -  tu razem z Sindy


                                          -  była i druga - blondynka
                                            ale poszła w świat szeroki  :)))




                                                              -  czy chcę ich więcej - nie wiem?




21 komentarzy:

  1. Ciągle czekam na tę moja pierwszą. Źródełko z Holandii nie wypaliło, nie wiem dlaczego. Ale moja ciocia jest już wiekowa no i schorowana. Może zapomniała? Nie miałam o czym napisać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością i do Ciebie znajdzie drogę takie piękne dziewczę :)

      Usuń
  2. Ja nie mam żadnej.ładne są.super sukienusie.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję :)
      Też długo ich nie miałam, a wreszcie się doczekałam :)
      Tobie też życzę, aby trafiły do Ciebie :)

      Usuń
  3. Sliczne <3 ja moja pokaze jutro bo dzis nie mam juz sily na fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama nie wiem, co myślę na temat Fleurek. Są śliczne niezaprzeczalnie. Kilka z nich przewinęło się przez moją kolekcję, ale ostatecznie posłałam je dalej w świat. To samo z Sindy od Pedigree. Może to nie ta skala, jak dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak u mnie :)
      Miałam pierwszą Sindy i tak jakoś stało się, że poszła
      w świat, potem doszła blond Fleur i też poszła, ale koniecznie chciały być u mnie i znowu przyszła ciemnowłosa Fleur a za nią Sindy. Nie było rady muszą zostać :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. A ja nie mam żadnej :-( A Twoje śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam Fleur ani Sindy, ale te Twoje bardzo mi się podobają. Chętnie bym posadziła jakąś fleurkową główkę na ruchomym ciałku:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nie wiem czy znajdzie się takie ciałko, bo mają wielkie otwory w łbach, a ciałko jest typu - kulkowe :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Kombinowałabym aż do skutku:D Taką bardzo jasną buzię, to bym próbowała posadzić na ciałku obitsu. Z dużym otworem w głowie miałam już właśnie problem i powiem Ci, że sprawdził się krążek wycięty z grubszego plastiku. Haga jest owocem tego gmerania i wycinania:
      http://3.bp.blogspot.com/-yTtIL1hQRqo/VfGaR2CxNmI/AAAAAAAAC7A/ckFnOioxTtA/s640/cia%25C5%2582o%2Bobitsu%2B21%2Bcm%2Bhybryda%2Bbarbie%2Bdisney%2Bsimba%2Blalka.jpg

      Usuń
    3. Dzielna jesteś :)))
      widziałam Hagę :)
      coś mało ją ostatnio pokazujesz?

      Usuń
  7. zachwycają swoim retrourokiem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mam ani jednej a Twoje są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciemnowłosa ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam jedną i ubóstwiam niezmiernie tak samo ja Sindy - mają tyle uroku w tych swoich ślepkach:)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :