MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 12 marca 2017

Shibajuku Girls





                                   Zaraza  atakuje w postaci nowej  :P

                                                                        Shibajuku   Koe




                                                          Sesja różana 










                                                                 tak wyglądała w pudle


                                                               
                                --  Podoba mi się jeszcze Suki   :P





17 komentarzy:

  1. Bardzo sympatyczna i śliczna panna! Gdybym rozszerzyła zbiór o wielkogłowe, na pewno by się znalazła w kolekcji! Fajny buziak i te piękne,mądre oczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia od mojej Zośki !!! :)
    Jakie Twoja ma fajne trampeczki !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkościowa na maksa -
    gratuluję - pamiętam,
    że o Niej marzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna istotka lalkowa! No cudna! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście mnie nie pociągają, bo są dosyć drogie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... mnie do czasu nie pociągały, aż zobaczyłam na żywo w sklepie i ... pozamiatane ;-)

      Usuń
  6. Śliczna panienka,piękne ma oczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dyńka jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna buzia <3 Gratuluje nawej lalkowej slicznotki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna lalunia:) Super, że do Ciebie trafiła i że dotrzymuje Ci towarzystwa, bo wygląda na bardzo milutką i przyjazną panienkę.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :