MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 30 marca 2017

30 Marzec - Dzień Petry




                                      Jakąś jedną przedstawicielkę tego gatunku mam.
                                      Coś ją parę razy wyganiałam z domu, ale nie dała się.

                                      Nie wiem czy to Petra Plasty czy już Lundby.
                               
                                       Na ciałku ma napis Pertra, ale na główce już nie,
                                        nic więcej - żadnej daty.
















21 komentarzy:

  1. bardziej jednak mi pasuje na L. :)
    buziak słodki - tylko Jej ciałko
    mnie dobijało i się pożegnałyśmy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna podobna do mojej Anjelicy. To panna Lundby. Bardzo ładne ciuszki prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, wiedziałam że Ty będziesz wiedzieć na sto procent :)

      Usuń
  3. Nie mam jeszcze żadnej Petry, ale jeśli ciucholand będzie łaskawy, to znajdę Petrusię. Mają śliczne pyszczki. Twoja ma cudne ubranko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś,poszła w świat, żałuję.byłaby ozdobą w lalkowym domku.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja cież... Petrę też zakrzaczyłaś? :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle urocza nastolatka! Przyznam się, miałam z SH kiedyś dawno jedną Petrę, ale zrobiłam z niej królika doświadczalnego i teraz nie nadaje się już raczej do niczego...taka psuja ze mnie, ech!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ona słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ona śliczna! I ta sukienka *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka słodka buzia i nic dziwnego, że ciężko ją wygnać:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności !!!! Kocham te Petry !!!
    Jak Ci się znudzi to ja ją chcę :-P

    Ten mold robiło jeszcze von Plasty, ale jest zbyt pucowata, to raczej już Lundby będzie.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :