MOI OBSERAWORZY :

piątek, 24 marca 2017

Kira następna ...




                                  a raczej moja pierwsza  :)



                                              Tu w przebraniu ... hm hm hm


                                                              ... fotki wcześniejsze  :)


                                                              Jest jeszcze jedna, ale czeka naga na ciuch
                                                               i swoje pięć minut, a potem ....
                                                   Potem chcę je popędzić z domu,
                                                   ale jestem niedobra  :)))))))))))






18 komentarzy:

  1. Piekna panna,ale suknia mnie powaliła.cud-miód!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jej dałaś kreację! Przepiękna! I ta ozdoba na głowę! Rewelacja! Czemu Kiry chcesz wysłać do innego domku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :)
      Chcę Kiry wygonić bo coś nie iskrzy między nami :)

      Usuń
  3. Piekna kreacja <3 Ja tam lubie Kiry <3 Szczegolnie te z delikatnym make upem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia mnie zastrzeliła. Do połowy tajemnicza dama w czerni, a od połowy szalona nastolatka na Haloween. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokarz trzecią.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ciuch! :O Boski! Sama szyłaś??? Ty Zdolniacho!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, sama szyłam jak wszystkie inne :)
      Dzięki i pozdrawiam :)))

      Usuń
  7. Ta kreacja jest gotycko rockowa i bardzo fajna. Kapelusik taki to bym mogła mieć dla siebie nawet choć to nie mój styl, ale przecież mogłabym się przebrać i przenieść wyobraźnią do jakiejś niesamowitej krainy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a wyobrazi komu jak nie Tobie to nie brakuje :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odjechana kreacja, bardzo dopracowana! <3

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :