MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 26 października 2017

Kim




                                Długo czekała na swoje pięć minut,
                                oj długo, bardzo długo, ale ma je już  :)
                                Jest to mold z 2015

                                                    Kim ma zmienione ciałko, usta i  ciuchy.



                                              co prawda ciałko to nie jest szczyt marzeń,
                                                       ale chociaż idealne kolorystycznie


                                                   zlikwidowałam jej ten uśmieszek







                                                  mam nadzieję, że spodoba Wam się taka  - Kim


                                   Tak wyglądała wcześniej, fotka jakaś promocyjna z sieci.



                                     Moje dwie  burzo - loczaste, uwielbiam ilość tych loków  :)
                                                 
                   




31 komentarzy:

  1. Spektakularne zmiany, kocham go! Ona jest piękna Pani!
    Spectacular change, I love it! She is a beautiful lady!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Kostium jest prześliczny, w pięknych kolorach! A na koniec pochwała torebki: jest jak wisienka na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim jest piękną dziewczyną, a kostium i torebka Twojego autorstwa tylko podkreślają jej urodę. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Marzenko :D
      Nie wiesz jak bardzo cieszę się z Twoich słów :D
      Buziaki :D

      Usuń
  4. Ale się zapatrzyłam. Nie wiem co napisać. Chyba, że to skandal, są takie osoby, co nadmiar talentu mają i innych wpędzają w doła. Buuu też chcę tak umieć i to natychmiast! Szyć takie cudne kostiumy, robić takie śliczne torebki, i z każdej byle barbiochy zrobić gwiazdę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W porównaniu do oryginału to normalnie kolekcjonerska perełka! :) Wygląda cudnie, a ubrałaś ją fenomenalnie. Podziwiam, podziwiam. Zresztą druga panna równie urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak mi miło za takie piękne porównanie :D Cieszę się ogromnie :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Jaka ona piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zmiana! Teraz wygląda o niebo lepiej.
    I ciuszki śliczne. Za to ta druga przez tego lamparta
    skojarzyła mi się z Mel B. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta druga - to Trichelle So in Style :)
      Dziękuję i cieszę się, że zmiana spodobała Ci się :D
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Metamorfoza zapierająca dech w piersiach! Teraz to Cud-Modelka! Ciałko "leży" wspaniale, panna dostała taki kostiumik, że głowa mała a torebka pasuje idealnie! Pozbycie się otwartych ust weszło Ci w nawyk, ale sama przyznaj, czy tak nie lepiej?! Całość po prostu - oszałamiająca! Druga dziewczyna równie piękna, ale wiem, że to Kim wiedzie dziś prym :)))
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ogromne Olu, ale Twoja Kim jest również, a może i bardziej oszałamiająca :D

      Usuń
    2. To prawda :-)
      Kim z afro fryzurą jest u mnie tym cenniejsza, że pierwszy raz mam lalkę o tym odcieniu skóry!
      Spójrz, bo już ujrzała światło dzienne :)))
      Obie Cię serdecznie pozdrawiamy!

      Usuń
  9. Uważam, że cialko Model Muse jest strzalem w 10 ;) ten mold zwlaszcza w tym wydaniu jest piekny i bardziej pasuje do lalki kolekcjonerskiej niz playline (z czego sie niezmiernie ciesze ze Mattel obdarowuje Fashionistki talimi twarzami) . Poza tym ubralas ja w swietne ciuszki. Caloksztalt 10/10. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiesz jaką mi sprawiłaś wielką radość :D
      Dziękuję serdecznie :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Przeslicznie teraz wyglada <3 Przemalowanie wyszlo jej na dobre! Ja znow kocham ten rodzaj ciala bo lalka osadzona na nim wyglada majestatycznie a jednoczesnie bardzo wdziecznie <3 Kostium ,ktory ma na sobie jest niesamowity a torebka <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie i dostojnie teraz się prezentuje . Prawdziwa z niej dama .
    Moja się wyszczerza .... :/ . Wiem, że nie lubisz tego typu ciałek ale doskonale poradziłaś sobie z uszyciem ciuszków . :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ci Kasiu i cieszę się, że podoba się Tobie :D

      Usuń
  12. Jak dobrze, że uśmiech jej zlikwidowałaś.
    Piękny ma kolor ust i zarąbiste ciuchy 😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Miodzio pannica ;-) uwielbiam te lalke. Mam ja z oryginalnym cialkiem, ale to Twoje nadalo jej gracji i kobiecosci. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ciałko jakoś lepiej mi pasuje, denerwowały mnie te ręce zgięte pod kątem prostym :P
      Buziaki <3

      Usuń
  14. Dodam jeszcze, że Kim ma cudne ubranko. Bajecznie w nim wygląda

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :