MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 3 października 2017

Milli razy dwa




                       
                                       Jedna na luzie to drugiej coś luzackiego
                                                                     trzeba było sprawić  :)


                                        Bluza z kapturem, spodnie w pajączki
                                         i oczywiście jakąś torebeczkę
                                         a wisiorek obowiązkowo  :)
















                               I tu jak poprzednio ten sam mold, a jednak dwie rożne  :D





18 komentarzy:

  1. REWELACJA! Obie kreacje wspaniałe. I doskonałe na jesienne chłody, więc dziewczynom cieplutko będzie.
    Wysłałam maila w związku z kozaczkami moich dziewuszek.
    Pozdrowienia serdeczne, Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opisałam :D
      Dzięki i miło mi bardzo,
      że ciuchy spodobały Ci się :D

      Usuń
  2. Znowu śliczne ciuszki i znowu fajna torebka, skąd Ty te pomysły bierzesz? Ewciu, jak się szyje taką bluzę z kapturem, Kenyś o takiej marzy. Przydałaby się chłopakowi na jesienne chłody. ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie nie wiem już skąd je brać :D
      najczęściej podglądam dziewczyny na ulicy :D
      a Kenowi to faktycznie kurtka na chłody by się przydała :D

      Usuń
  3. Ja Cię nie mogę!!! Super ciuchy! Dziewczęta ubrane luzacko, modnie i niesamowicie rewelacyjnie! I te torebki - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu :D
      dla Twoich panienek też są torebki już zapakowane :D

      Usuń
  4. pajęczynowe portki wymiatają!
    i choć urodowo bardziej zamkniętousta
    mi podchodzi - w duecie fajnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu masz rację w duecie jakoś tak fajniej :D
      Dzięki Ineczko :D

      Usuń
  5. cudne spodnie i bluzeczka z kapturem! bardzo, ale to bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie obie ubrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Łał :) Dzięki ogromnie :)
      nie spodziewałam się, że tu zaglądniesz, ale i tak mnie bardzo cieszy :D

      Usuń
  8. Gratuluję talentu!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :