MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 15 października 2017

Peach




                               

                                      Kolejny wypust lalek ze stajni Mattela to:  kolejne
                                      kolorki i kolejne nowe moldy jeszcze nie określone.
                                      Mnie spodobała się lalka onumerkowana nr 60.
                                      Bardzo jaśniutkie ciałko o ciekawym pyszczku :)

                                       Już parę wpisów wcześniej pokazywałam ją,
                                       ale tym razem ma swoje pięć minut.

                                                  Oto moja picza ....















                                       



                                To jej ciałko,  które szuka chętnego do chętnej główki  ;-)









28 komentarzy:

  1. na mnie też zagięły parol
    najnowsze wypusty - o tej
    również śnię - ale jednak
    pierwszeństwo mają PLUS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebusia wespół z paseczkiem - MIODZIO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka piękna. Korci mnie, żeby zacząć produkcję podróbek tego kreatora torebek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sukienka, a torebka wręcz fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przegięłaś, Ewuniu!!! Nie dość, że sukienka szałowa, to jeszcze pasek i torebka zajefajne. Ja nie wiem jak Ty to robisz...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuszą i kuszą i nie chcą przestać! Ta Twoja brzoskwinka taka ładna...

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna. Na Twoich zdjęciach podoba mi się bardziej niż na sklepowej półce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ona w tym pudelku to nie wygląda ciekawie, dopiero po wyjęciu jest OCH :D
      Pozdrawiam i dziękuję :D

      Usuń
  8. Sama lalka nie budzi we mnie wielkich emocji, jest ładna, ale nie mam potrzeby kupowania jej. Za to strój jest fantastyczny. O torebce już nie wspominając... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję Kamelio i jest mi bardzo miło :D
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  9. POPROSZĘ o indywidualną sesję Alyss
    w tej szarutkiej kapotce z kwiecistą
    torebką (fajny tył jasnej sukienusi)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ona jest sliczna <3 I ma bardzo ciekawy kolor wlosow .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma bardzo ciekawą buzie, śliczny kolor włosów i piękne ciuchy 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Na Twoich zdjęciach to istna piękność! Trafiłaś na doskonały malunek twarzy. Widziałam na żywo i nie była taka urocza! Ciałko artykułowane - moim zdaniem - dodało jej wiele atrakcyjności! Super babka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a wiesz, że kupowałam ja przez Allegro i jakoś tak nie przyszło mi do głowy,
      że może być coś nie tak z nią :)
      Dzięki Olu :D

      Usuń
  13. Picza prześliczna! Miałam ją w rękach w Leclerku, ale zrezygnowałam z niej z braku ciałek do transplantacji... Jednak po Twoich zdjęciach znów nabrałam na nią ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo interesująca lalka, urzekła mnie jak tylko ja zobaczyłam w sprzedaży :D Polecam :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :