MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 12 października 2017

Sraczkowo - kurczaczkowa Lea





                              Miała Lea dostać słoneczny blond, po tym jak wyskubałam
                               jej z łepetyny paskudny glut  :P   i czarne włosy   i co ?
                               I wyszła taka hm... sraczka  a nie blond  :P

                                                       ... aż Lea posmutniała na jesień  ;-)








                                                    Nawet nie chciała pozować na stojąco.




                                                           Focha dostała !





                                                        w trakcie przeszczepu ...





                                                       ...  a jak Wam się teraz podoba?





27 komentarzy:

  1. Przesadziłaś, i to sporo, z krytyką tej cudnej dziewczyny! Moim zdaniem wygląda bosko a zieleń tuniki pogłębia jej piękne, wschodnie rysy! Po stokroć piękniej jej w tym kolorze! A pozować na stojąco? - moim lalkom też się nie chce! :)))
    Pozdrawiam Cię Ewuś i Twoją nową ślicznotkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oleńko :D Jesteś niesamowicie tolerancyjna
      i umiesz pokrzepić :)
      ale myślalam, że kolor będzie trochę inny a wyszedł taki i nie chce mi się już go zmieniać :(

      Usuń
    2. Ja bym go z pewnością nie zmieniała, bo jest super! Włoski fajnie opływają jej twarzyczkę i są świetnej długości!

      Usuń
  2. Lea wygląda ślicznie, więc nie dołuj dziewczyny. Włosy są miodowego koloru. Myślę, że gdybyś założyła jej ciuszek w ciepłym odcieniu, wyglądałaby mniej blado.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo mi się podoba, a Lea wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglada bardzo naturalnie. Mysle ze kazda azjatka po dekoloryzacji co najwyzej mialaby wlasnie taki odcien wlosow. Czarne wlosy ciezko rozjasnic. Wiec twoja pieknosc to typowa dziewczyna o cieplym odcieniu blondu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... z tym się zgadzam w 100% :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  5. A mnie się ten kolor właśnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście - na fotkach
    kolorek prezentuje się
    naprawdę bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja nie mam nic do tego koloru. Bardzo fajna fryzura. Zupełnie inna lalka. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna to miała być :) taki był zamiar :)
      Dziękuję Kamelio :D

      Usuń
  8. Nie wiem w czym tkwi problem ale mi się ten kolor bardzo podoba ☺ Pasuje jej bardzo. Ja bym zostawiła tak jak jest teraz. Mi się ten odcień kojarzy ze złocistym miodem 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że jest śliczna :-) Bardzo mi sie podoba :-)
    PS - Ja rozumiem, że perfekcjoniści podchodza krytyczniej do pewnych kwestii, ale żeby od razu "sraczkowo-kurczakowe"? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... no właśnie :) Krytyka jest tu najlepsza :D
      a inaczej tego koloru to nazwać nie można :D

      Usuń
  10. Przecież to piękny miodowy blond a nie żadna ...!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Posmutniała? Nie widzę tego po niej. Ta "sraczka" jej idealnie pasuje. Śliczny kolor. Teraz moda na takie kolory, blond u lal to już nuda 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie, przecież jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za moldem Lea, ale w twoim wydaniu jest boska i nabrałam ochoty na kupno. :) Włosy ogromnie jej pasują i strój ma świetny. Zazdraszczam. :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :