MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 16 listopada 2017

Ana





                                       ... jest stworzona do modelingu.

                                      Chciała sexy sesję po tym jak stwierdziła,
                                      że nie ma co na siebie ubrać.

                                       Myślę sobie ...
                                                              ... chcesz i masz  :)






















                                                       ... a jak Wam się podoba?





20 komentarzy:

  1. Wow piękny bielizna i Świetne zdjęcia! Może ona pracować dla Victoria's Secret :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... hehe... tak te i ja pomyślałam :)
      Dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  2. rzeczywiście - nie ma co na się
    narzucić - biduleńka musi się nam
    niemalże saute pokazywać :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bielizna mega sexi. Wykonanie perfekcyjne.
    Modelka świetnie ją prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczyma wyobrazni widze jak zes to wszystko tak ladnie dlubala. Nie wiem jak to zrobilas, ale jest bosko

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się skojarzyła z rosyjską dziewczyną Bonda. :)
    Może przez tą futrzaną czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za seksowna bielizna. Kena musiałam kijem odganiać od ekranu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna bielizna <3 A modelka stworzona do takich koronek <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No, kochana! Rozkręcasz się! Panna jest przepiękna! Co do bielizny... jest wspaniała i leży idealnie a to najtrudniejsze! Sesja bardzo mi się podoba a kontrastowa, futrzana czapka rewelacyjnie ją urozmaica! Dla mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu pięknie dziękuję za ten Twój komplement :D
      to takie budujące :D

      Usuń
  9. Noooo, sex bomba. Nic dodać, nic ująć :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z najlepiej wykonanych kompletów bielizny w tej skali jakie widziałam! Coś rewelacyjnego. Jestem pod ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka pochwała od Ciebie to zaszczyt :D
    Ogromnie dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :