MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 30 listopada 2017

Barbie o fiołkowych oczach




                           
     
                      Specjalne podziękowanie dla Oli

                                            Blog o Barbie Fashionistas firmy Mattel,
                                             próbach tworzenia dla nich ubrań oraz o sztuce fotografii

                      Z okazji zbliżającego się Mikołaja, dostałam właśnie od Niej
                                                                                 cały worek prezentów  :D

                               Olu jesteś WIELKA i ogromnie Ci dziękuję
                                                                                 za wszystkie dobra  :D

                    I tak na początek Super Starka o fiołkowych oczętach
                                                                          w przepięknej kreacji od Oli
                                                                           i nawet buciki jej dodała  :D

                                                     
                     
                                                            Barbie Fashion Play 1990







Moje fotki nie ukazują tak pięknej robótki :)
Dziękuję Olu jeszcze raz :D

W następnych wpisach postaram się następne Oli cuda pokazać  :)




Tak wyglądała kiedyś - fotka nie moja 





21 komentarzy:

  1. Jaka cudna ;). A kreacja rzeczywiście powala na kolana :D.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo :D będzie trochę jeszcze tych Oli
      cudeniek do pokazania :D


      Usuń
  2. Sukienka jest idealny dla lalki. Kolor jest piękny z oczu :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczna kreacja a wlascicelka tez czarujaca <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już u Oli tę panienkę w ślicznej kreacji. I z przyjemnością obejrzałam jeszcze raz. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, te fiołkowe oczy i niezwykłe warkoczyki. Prześlicznie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi miło, Ewuś, że sukienka Ci się spodobała. Na białym tle powinny być jeszcze jakieś "rzuciki" fioletowe, ale nie miałam na nie pomysłu. Może Tobie coś przyjdzie do głowy :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam tak też jest cudna :D
      Jeszcze raz DZIĘKUJĘ Olu :D

      Usuń
  7. Sukienkę chwaliłam już na blogu Oli, ale zrobię to jeszcze raz - jest cudna i bardzo pasuje modelce. A to fiołkowe spojrzenie naprawdę hipnotyzuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą te oczy są piękne :D
      Dzięki i pozdrawiam :D

      Usuń
  8. Już się zachwycałam i lalką, i sukienką, ale u Właścicielki też wypada zostawić trochę ochów i achów. :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. paseczek z klamerką to kropka "nad i"
    warkoczyki wspaniale pasują tej Lali!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienusia jak już wiesz jest od Oli :)
      a warkoczyki to już miała takie jak ją kupiłam,
      a że są fajne to i zostały :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :