MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 23 listopada 2017

Jarmark jeszcze ...




                                 Zanim pochwalę się upominkami od Oli,
                                  chciałam na chwilę zostać w klimacie  
                                 Wrocławskiego Jarmarku Świątecznego.
                                Porobiłam trochę fotek w dzień, coś mnie tam gna :)

                                Pewnie nikt nie chce już na to patrzeć, ale co mi tam :D

                                       W tym roku mamy białą choinkę - w Rynku.


                                   Tym razem na sesję załapała się torebkowa Wróżka  :)








                                  Okazuje się, że nasze krasnoludki są  jeszcze mniejsze
                                                                                                           od wróżki  :)






                                              Jakieś takie teatrzyki - tu Śpiąca Królewna
                                                                                                    (cały czas śpi :P)


                                        Zaprzęg saneczkowy gotowy, czeka tylko na śnieg.




                                                                      W tle Ratusz.






14 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje! Muszę się kiedyś wybrać do Wrocławia, tylko czy załapię się zimową porą?

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że choinka ładna, nigdy nie byłem we Wrocławiu ale warto by pojechać tam i zobaczyć wystrój świąteczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto :)))
      choince zawsze 1 Grudnia
      włączają jeszcze oświetlenie i jest już całkiem magicznie :D

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Dekoracja jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie macie. Nawet są renifery. A u nas po wczorajszej zimie wróciła jesień, całkiem pogodna i ciepła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie! We Wrocławiu byłam parę razy, ale nigdy przedświąteczną porą. Widać, że wróżka przednio się bawiła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na przedświąteczną porę :D
      a wróżka była zadowolona faktycznie po tym jak
      udało jej się wyskoczyć z torebki :D

      Usuń
  6. Pięknie udekorowane miasto. Nie dziwię się, że wrzucasz zdjęcia. :) Wspaniały, świąteczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby sie więcej fotek wstawić, ale bym ty pewnie zanudziła ;-)

      Usuń
  7. Byłam i widziałam i świetne ^*^

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :