MOI OBSERAWORZY :

sobota, 18 listopada 2017

Jarmark




                         Wczoraj u nas na Rynku otworzyli
                                                  Jarmark Bożonarodzeniowy

                                                        Jest cudnie,

                                                       ...  a  to znaczy, że sezon rozpoczęty  :D


















                                                             Kevin będzie ubierał choinkę,
                                                          którą zrobiłam lalkowej gromadzie.



                                      Jak ja uwielbiam te klimaty  :))))))))))))))






18 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tego kiermaszu, nawet w TV Was pokazali (tj. kiermasz) :)
    Takie drzewko można ubierać nawet w stroju Adama, chłopak się nie musi bać, że się po kłuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... aaa w TV to nie widziałam, ale na żywo i owszem
      i jest przepięknie :D

      Usuń
  2. Ja tez bardzo lubie ten przedswiateczny klimat, mimo ze Swiat nie obchodze, ale zawsze grudzien nastraja mnie specyficzna energia. Lubie te wszystkie Mikolaje, bombki, swiatelka i amerykanskie szlagiery bozonarodzeniowe puszczane w marketach. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to cała magia Grudnia :D
      i czy się obchodi Święta czy nie to i tak działa na wszystkich :D

      Usuń
  3. Ach, ten przedświąteczny klimat...
    Choinka super. Też muszę coś wykombinować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rynku wygląda tak przytulny:-). Lalki będą zabawy z drzewa! Jest to, że jesteś na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie to nie ja jestem na zdjęciu :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  5. Ja też lubię takie klimaty. I moi japońscy znajomi również. :) Ciekawe jak będzie wyglądać ubrana lalkowa choinka i jakie prezenty znajdą się pod nią. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością pokażę ubraną choineczkę :D
      Dzięki i pozdrawiam :D

      Usuń
  6. Super, też wczoraj byłam :) musimy się spotkać lalkowo na Jarmarku ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drzewka, światełka, bombki, prezenty i cała oprawa - cudny Rynek! Kevinowi jakoś gorąco przy tym ubieraniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rynek zrobił się już taki magiczny :D
      a Kevin czeka na jakieś ubranko :P

      Usuń
  8. I fajnie że już można pooglądać te cacuszka :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :