MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 13 stycznia 2019

Barbie Blue





                                         Jeszcze w zeszłym roku zrobiłam sobie -
                                                                                    Cool Blue Barbie

                                          To za sprawą ciuszków, które udało mi się
                                           przytargać bez dwóch elementów ...  ale
                                           co tam dla mnie buty i plecak - to nie tragedia  :D

                                          Nowe włosy i gotowe :)
                                                                               i ...  Wam jak się podoba?







                                                            Cool  Blue Barbie z 1998


                                                               Fotka z sieci - nie moja
                                                       







28 komentarzy:

  1. Wygląda pięknie z nowymi włosami, tak jakby założyła swój szkolny strój po kilku latach od skończenia liceum. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja wersja wygląda o wiele lepiej od oryginału! Plecak bije na głowę ten mattelowy, a chłodniejszy, srebrzysty odcień włosów podoba mi się o wiele bardziej. Śliczna panna w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja ładniejsza mówiąc szczerze. Bardziej wyrazista i konkretna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z powyższymi komentarzami.
    Twoja wersja jest lepsza, panna ma ładniejszą buzię niż tamta GG i fajniejszy kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej :O Myślałam, ze to w całości oryginał! Pięknie! :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna laleczka!
    Napisałam maila :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. AAACH, pannica cudna, że aż strach -
    platyna uczyniła z Niej Boginię!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoja wersja jest zdecydowanie bezkonkurencyjna! Kolor włosów panna ma po prostu obłędny. Cała reszta cudna.
    Napisałam maila...

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt końcowy jest powalający. Podziwiam Cię. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jest przecudna. Czy włosy mają niebieskawy odcień, czy to tylko odbicie od niebieskich ciuszków? Zawsze mi się podobała, właśnie przez to niebieskie ubranko, jak wiesz nie jestem entuzjastką barbiowatego różu. Osiągnęłaś wspaniały efekt, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sówko <3
      Widocznie to tylko odbicie bo włosy nie mają niebieskawego odcieniu :)

      Usuń
  12. Świetnie Ci wyszła, jej włosy są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyłaś mnie tą panną, ale przyznam, że bardzo pozytywnie! Wygląda rewelacyjnie! No i te włoski są przecudne a plecak to już brak słów!
    Z wszystkim sobie poradzisz :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne. Włosy mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, rewelacja! Jest lepsza niż oryginał :-D

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :