MOI OBSERAWORZY :

środa, 9 stycznia 2019

Super Stars




                                                                          Uległam pokusie,                          
                                  tylko, że mam mieszane uczucia -
                                  i nie wiem czy zostanie ze mną czy też nie.



                                                                      Alicia









                                 I niby wszystko ma co trzeba i co powinna mieć lalka
                                                   to jednak jakoś nie mogę jej wyjąć z pudła  :(
                                 I nie dlatego, że jest jakaś wyjątkowa, bo takie też mam
                                 i właśnie z tego powodu są  zapudłowane co by się zakurzyły  :P







23 komentarze:

  1. Twarz ma prześliczną. Do mnie tera też jedna panna przyjechała (jeszcze nie pokazywałam). Warto wyciągnąć z pudła. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczego sobie, choć wrestlerki to nie moja bajka.
    Ma świetne włosy i fajne kozaczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm, nie wiem co powiedzieć. Może dlatego, że barbiowate mnie nie pociągają? Do pierwowzoru chyba mało podobna. Ale ma pewien atut, to ruchome stawy. I tu bym otworzyła, żeby zbadać możliwości pozowania. A może w innych ciuchach zabłyśnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak :) Inne ciuchy jakoś tak dziwnie zmieniają na korzyść :P

      Usuń
  4. JESTEM PRZEKONANA,
    że ubierzeszesz Ją
    odlotowo i będzie
    przebojem bloga ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pierwszym odruchu chciałam ją sprzedać :P

      Usuń
    2. jeśli w nastym odruchu wciąż
      będziesz chciała - z rozkoszą
      opłacę Jej przyjazd do W-wy :)

      Usuń
  5. W pierwszym odruchu jak pokazałaś ją na fb pomyślałam chcem!!! Teraz oglądam już spokojniej, ale nadal fajna z niej babka i zasługuje na wyjście z pudła i danie jej duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzoo ciekawa dziewczyna! Strasznie jestem ciekawa, czy wyciągniesz ją z pudła i pokażesz w nowej stylizacji. No i ciekawa jestem jej artykulacji!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ma interesujący pyszczek, taki mniej cukierkowy, niż zwykle Barbioszki. Ciałko też mi się podoba. Może dasz jej szansę? "Odwrestlingowana" może się prezentować całkiem ciekawie, kiedy tylko ją elegancko ubierzesz...

    OdpowiedzUsuń
  8. Panna ma potencjał, więc warto to wykorzystać...

    OdpowiedzUsuń
  9. Po raz pierwszy widzę tę lalkę!
    Jest bardzo piękna.
    Do mojego zadu... jeszcze nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna! Co to za lalusza??? Dosyć masywna, więc pewnie jakaś bohaterka, ale jest BARDZO ciekawa i myślę, że ma duuuuży potencjał! Bardzo chciałabym ją zobaczyć odpudełkowaną... Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :