MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 3 stycznia 2019

Pierwszy śnieg





                                  Tak!  Musiałam, musiałam to uchwycić  :)
                                   U nas pada pierwszy śnieg
                                    i jak go tu nie pokazać?



                                    7 rano, a ja latam z pierwszą złapaną lalką po balkonie.


                                               Czapka od Szarej Sowy przydała się na zimo.



                                           .... a miał być wpis Koncertu Noworocznego :)))






22 komentarze:

  1. U nas śnieg walił cały dzień, z krótkimi rozbłyskami słońca. Jednak nie miałam czasu, żeby ogarnąć jakąś lalindę na sesję. Śpiewałam sobie pod nosem "Przyszła zima,..., przydałaby się cud dziewczyna", ale nic z tego. Upolowałam tylko lalkę w kwiatku dla wnuczki i kucyka. Może jutro jakąś sesyjkę pstryknę, jak jeszcze śnieg będzie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie niestety śnieg w mieście wcale nie raduje. Gdybym była w górach to co innego. Ale jak widać lalki się cieszą. :) Im niewiele do szczęścia potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie to ja nie w ogóle lubię zimy, ale do sesji śniegowej, gdzieś w parku to czemu nie :)

      Usuń
  3. U mnie od wczoraj sypie i sypie...
    Wreszcie trochę zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też napadało ale dziś zaczęło topnieć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam szczęścia do śniegu. Jak jest, to zwykle jest ciemno, gdy wyjdzie słońce, to jestem w pracy, a kiedy wracam, zaczyna się albo ściemniać, albo lać deszcz. Ale jeszcze go dopadnę, ja i moje lalki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć z utęsknieniem wypatruję wiosny, to zimowe zdjęcia z wirującymi śnieżynkami uwielbiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem takie spontaniczne zdjęcia, bo jak u nas zaczęło sypać, to też chciałam chwycić za aparat...jednak teraz śniegu u nas sporo a wiadomo - w mieście zima niezbyt przyjemna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna czapeczka! W sam raz na zimowe chłody!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :