MOI OBSERAWORZY :

niedziela, 27 stycznia 2019

Goddess




               

                                   Przytachałam dzisiaj fotel choć chciałam sofę,
                                   ale nie można mieć tego co się chce  :P

                           Wpakowała na niego się flokowa Goddeska i zażyczyła sobie
                             małą sesyjkę - no cóż - chce to ma  :D













                                              To i tak cud, że u nas KIK miał to cudo na stanie .







27 komentarzy:

  1. Cudna <3 Jakbym ja była taka cudna, też bym się pchała przed obiektyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każda by chciała sesyjke na takim fotelu i w dodatku w takim kapeluszu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja obleciałam 3 Kiki i w żadnym nic nie mieli. Za to dorwałam inny "mebel". ;)
    Goddesska w kapeluszu wygląda tajemniczo. I nie dziwię się, że upodobała sobie fotel, bo wygląda na bardzo wygodny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacnej urody niewiasta :) Pięknie prezentuje się na fotelu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo i jest mi miło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotel jakby stworzony dla tej uroczej damy ;-) A dama jaką ma stylizację boską!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel świetny, ale wolałabym sofę :D
      Dziękuję Iguś ,3

      Usuń
  7. OCH, nie wiem co bardziej podziwiać
    czy rzeczone siedzisko, kapelusz,
    cudną twarzyczkę modelki czy Jej
    nienaganną figurę i wdzięk...

    OdpowiedzUsuń
  8. KiK powiadasz... Chyba się wybiorę, choć podejrzewam, że u nas mogę na taką atrakcję nie trafić, a fotel wygląda bardzo zacnie, podobnie, jak zasiadająca na nim dama. Świetne wdzianko i absolutnie rewelacyjny kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwcześniej te cuda były w stolicy :) i pewnie tak sukcesywnie wysyłają na inne miasta :D
      Chiriann serdecznie dzięki i mocno pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Pięknie się prezentuje na tym fotelu :-)
    U mnie były i kanapy, i fotele, ale od razu wzięłam fotel, bo wydał mi się bardziej godny uwagi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapa też jest świetna, bo lalka może się na niej uwalić :)
      Dziękuję eunice :D

      Usuń
  10. Fotel cudny. Panna...hmmm....BOSKA!
    Jak znam życie, u nas takich cudów w KIKu nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie tylko pewnie z późniejszym terminem :)
      Dziękuję Marzenko <3

      Usuń
  11. Ja chciałam fotel, a mam sofę. Życie daje nam czasem nie to czego chcemy, ale nie zostawia nam pustych rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak ja pisałam, że nie można mieć tego co się chce :
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Och! Jak pięknie wygląda na zdjęciach! Ten strój i kapelusz! Cudna jest! No a fotel zdecydowanie elegancki i będzie ozdobą każdej sesji, w której go użyjesz :)))
    Ps. Dziwne...w ogóle nie mieli tych sof, czy już wcześniej wykupili?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak fotel pewnie wykorzystam jeszcze, choć wolałabym sofę :D

      Usuń
  13. U mnie nic nie ma w Kik'u... Więc nic nie przytachałam. Niby dobrze dla portfela, ale jednak szkoda.
    Panna pięknie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :