MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 6 lutego 2018

Karl



                                     

                                    ...   i różowy Pan Hiacynt.

                                   Karl zwana - Herbatką
                                   przybyła do mnie golusieńka ,
                                   więc trzeba było ją troszkę odziać  :)















                                          Białe Hiacynty u mnie już po przekwitały,
                                                                           to szybko trzeba uchwycić różowego   :))))






23 komentarze:

  1. Śliczna i ciuszki piękne. U mnie kwitną niebieskie w towarzystwie żółtych pierwiosnków i drobnych żonkili. Taka wiosna pod kloszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3
      Uwielbiam taką wiosnę w domu o tej porze roku ;-)

      Usuń
  2. Panna Herbatka śliczna, a i strój bardzo do mnie przemawia.
    Pan Hiacynt różowy wspaniale rozwesela zimową,ponurą aurę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię białe, ale ten różowy jest cudny :D
      Dziękuję Marzenko <3

      Usuń
  3. Herbatkowa jest tak śliczna, że włącza mi się chciejstwo. :) Fajnie jej w takich casualowych ciuszkach. Ja też muszę sobie sprawić jakieś kwiatki, bo widok śniegu za oknem mnie przygnębia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie ma ani grama śniegu i nie było tej zimy, ale za to buro i ponuro i takie kwiatuszki od razu rozweselają człowieka :)))
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. urocza że hej! i mnie chciejstwo wciąż się
    nie wyłącza, czyli póki co - podglądam sobie
    pannicę u Was i obmyślam, jak Ją wystylizuję :)

    wspaniale, że Ją masz - pokazuj Ją często!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaintrygował mnie kot na bluzeczce... Ciekawy... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna pieknie sie prezentuje. U mnie takie kwiaty tylko w wersji sztucznej. Ubranko ma bardzo fajne.Serdecznie pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laloona dziękuję serdecznie i cieszę się, że ubranko przypadło Ci do gust :D
      Pozdrawiam serdecznie :D

      Usuń
  7. Buzię ma przepiękną, sama chętnie bym ją przygarnęła. A w tych ubrankach wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mar rację :) Piękna i jest taka subtelna :)
      Dzieki Kamelio i miło mi bardzo :D

      Usuń
  8. Ona jest naprawdę ładny, podoba mi się jej włosy nie i t-shirt jest piękny :-). Kwiat daje nadzieję na wiosnę :-) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i ogromnie mi miło :D
      i oby wiosna zawitała jak najszybciej :)

      Usuń
  9. Herbatka szczęściara! Trafiła do Ciebie, więc i ubrań będzie miała co niemiara! Już zaczynasz ją stroić i to jak pięknie! Super dziewczyna!
    Ps. Śliczny kwiatuszek ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. I hiacynt i modelka wyglądają ślicznie. A bluzeczka z kotkiem mnie ujęła za samo serce :). Też bym taką chciała!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :