MOI OBSERAWORZY :

piątek, 2 lutego 2018

Zielonooka Midge




                                 .... to ostatnia z całego mojego zestawu moldu Steffie.
                                 Ostatnia, a była nią pierwszą jaką sobie kupiłam  :)

                                Tu specjalne podziękowanie dla Oli za przepiękną
                                 sukienkę - to istne dzieło i tylko Ola tak potrafi  :D

                                         Dziękuję Olu za kolejną sukienkę  <3

                             Zobaczcie sami czy nie jest piękna ?
                                                                                 Oczywiście sukienka !






                                                 Te cudne hafty  <3








                                                          torebeczka - koszyczek





Midge Dreamhouse
z serii: Barbie Life in the Dreamhouse  2012
mold:  Steffie 1971


                                                       Tak wyglądała  w pudełku dwupaku
                                                   fotka nie moja - z sieci


                        Zostały jeszcze do pokazania Stefki, ale to już inna bajka - to ponoć vintage  ;-)







24 komentarze:

  1. zielonooka zawróciła w głowie
    niejednemu Lalkolubowi - tej
    bym nie wygoniła, o nie! INKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Napatrzeć się nie mogę na to połączenie! I sama lalka jest wyjątkowa, piękna i te OCZY... A sukienką zachwycałam się już u Oli, uważam ją za dzieło sztuki. W tym duecie jest to po prostu cud miód. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ola ma niesamowity dar do tworzenia takich dzieł :D
      to duża radość móc zachwycać się jej pracami :D
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zielonooka! Uwielbiam zielone oczka. :) Modelka cudna i sukienka świetna, a do tego wszystko wygląda tak wiosennie przez te kwiatuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba man (czyt.mnie) tej wiosny brak :)
      tak swoją drogą to denerwują mnie u niektórych lalek niebieskie oczyska, są takie nienaturalne :(
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Sukienką zachwyciłam się na blogu Oli, ale Twoja Midge wygląda w niej obłędnie. Przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... to dlatego, że Ola robiła z myślą o niej :D
      Dziękuję Marzenko i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Cudna sukienusia ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielone oczy są cudowne! Super Ładna lalka :-). Sukienka jest idealny dla jej delikatne rysy twarzy! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda sukienka idealnie dla niej zrobiona :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jakie ona ma cudne oczy. Mniejsza o usta, ale oczy i rude włosy to jest to, co Sowy lubią najbardziej. Sukienusia prześliczna. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Folkowa sukienka jest przepiękna :-)
    Niestety, wciąż nie mam tej laleczki i chyba już do mnie nie trafi...

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna Zielonooka! Jednak w tym kolorze tęczówek jest jej nad wyraz dobrze! Pozuje tak słodko...
    Super, że sukienka jej się spodobała i zgodziła się w niej wystąpić :)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez torebki nie chciała ;-) trzeba było szybko coś wymyślić i jeszcze szybciej robić :)
      Jeszcze raz dziękuję Olu i nie ostatni :)
      Buziaki <3

      Usuń
  10. Śliczniutka i bardzo elegancka - bardzo jej ta sukieneczka pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z twoimi ustami wygląda bajerancko i tak bardzo jej ten kolor pasuje, że aż buzię otworzyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ona jest cudowna!!!! Widziałam w sklepie Midge i teraz mam na nia chętkę. Chyba nie oprę sie pokusie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przez jakiś czas nie dawała mi spokoju ;-)
      aż dorwałam w dwupaku i ani chwili nie wahałam się
      - warto :)
      Dzięki i pozdrawiam :)

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :