MOI OBSERAWORZY :

poniedziałek, 26 lutego 2018

Bella Zmierzch




                             

                              ...  a raczej Belka i Bella albo na odwrót  ;-)




                                            Ty tu zostań sobie w pudełku, a ja idę na studniówkę
                                             skoro mam już odpowiedni strój  :P


                                             Pora nie ta?
                                             - Co tam! Ważne, że zatańczę z Edwordem ... hihi...
















                                                    Tył pudełka Belki z cz.2



      Mam takie wrażenie, że bardziej mold Belki z Pięknej i Bestii pasuje niż modl Mackie do lalki Zmierzchu .     Czy też macie takie skojarzenie?   Trzeba by było jedynie zmienić kolor ust  :D




                                                        ... a tak wyglądała w pudełku
                                                                                             fotka z sieci








28 komentarzy:

  1. Och Och... Bella jest zablokowana, więc Belle można spotkać Edward... Kłopoty ;-D!
    Ona jest Ładna, więc myślę, że Edward będzie jak jej! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i ja tak myślę :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń
  2. Cóż, Mattel nie jest za dobry w produkcji lalkowych sobowtórów różnej maści celebrytów. Ważne jednak, by lalki sprawiały radość, a widać, że twoje panny są zadbane i ciuszków im nie zbraknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak ciuszków to im nie brakuje :)))
      ale wiesz, że przez takie niedoróby Mattela to mam co robić ;-) hihi...
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Też przyszło mi to do głowy, oryginalna Bella nie jest wogóle podobna z żadnej strony do oryginału filmowego. Czy to jest Bella od Hasbro? Jaki model? Bo może też się pokuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest Bella Disney'a z wydania
      Beauty and the Beast -
      pokazałam ją w pudełku tutaj
      http://porcelanowelale.blogspot.com/search?q=belka

      Usuń
  4. Jeszcze kolor brwi i zmyć piegi. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mackie jest po prostu Mackie
    natomiast Bella - to fajna
    choć nie powalająca urodą
    twarz - podoba mi się Jej
    przeciętna łagodność, nie
    miałabym nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie są piękne, ale powiem szczerze, że mold Belli z Pięknej i Bestii bardziej do mnie przemawia, bo jest oryginalny, taki wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się z Tobą Iguś zgadzam w 100%
      Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  7. Zmienić kolor ust i kształt brwi i byłaby ;), a ta czarna, jako lalka bardzo ładna, ale jakby podobna do nikogo :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację nie podobna do nikogo i jeszcze z tepym spojrzeniem i niech za to siedzi w pudle :)
      Dziękuję Ida i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Z Belki lepsza Bella niż z Mackie - zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta Belka , jest taka "normalna" jak dziewczyna z sąsiedztwa :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. ... no teraz o wiele lepiej >^-^<

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się podobają obie, bo Twoja zmieniona ma świetną prezencję zwyczajnej, ślicznej dziewczyny a Bella w pudełku niezmiennie mnie ujmuje swoim moldem Mackie, który nie tylko toleruję, ale bardzo lubię :-)
    Świetne, jak zawsze, ubranka!
    Pozdrawiam serdecznie, Ewuś ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Olu :D
      Mnie też się obie podobają, nie mniej jednak jakoś Mackie nie pasuje mi jakoś do tej roli :P
      Pozdrawiam gorąco <3

      Usuń
  12. Bella od Bestii w Twojej stylizacji wygląda świetnie. Mnie w tej lalce razi jedynie kwadratowa szczęka. ;) Nie wiem dlaczego tak ją zrobili, mogłaby mieć ciut delikatniejsze rysy.

    A zapudełkowana Bella jest świetna, tylko faktycznie podobna jedynie do siebie samej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i tu się z tobą Kamelio też zgadzam :D
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam :D

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :