MOI OBSERAWORZY :

środa, 21 lutego 2018

Pilotka




                                  Całe ubranko, które robiłam i szyłam
                                   miało być na inną pannę,
                                   ale wepchała się smutnawa taka jakaś
                                                                   -  Barbie pilotka

                                     i nie było innego wyjścia  ;-)



                                                               ... jak tylko ją obfocić  :D










                                                        Inka ona ma pończoszki  samonośne  :)

                                                       
                                    Torebeczkę zrobiłam w 15 minut, a buty 2 dni  :)


                                                         buty i torebeczka - zbliżenie



                                            .... a jak Wam się podoba ?







28 komentarzy:

  1. Ulala, pilotka-lolitka:D Z tym swoim blond bobem bardzo pasuje do tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. och! cudne te barwy - ale
    samonośne najlepsiejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny strój. :) Buciki fajne, ale torebeczka to cudna jest. Bardzo podoba mi się top, super ma kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest cała sukienka (góra i dół razem zeszyłam):D
      i dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  4. A podoba się i to bardzo! Buty i torebka genialne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marzenko <3
      aczkolwiek butów na Barbie nie lubię robić ;-)

      Usuń
  5. Śliczna pilotka i super strój. Torebeczka jest przewspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te torebeczki chyba zrobiły się moim konikiem :D
      Dziękuję eunice :D

      Usuń
  6. Wygląda pięknie w jej nowy strój! Ona wygląda szczęśliwy, że nie nosi jej jednolitego :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. PS: buty są wspaniałe!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No raz nie dałaś się prosić o szczegóły. Wszystko baaardzo mi się podoba.Wspaniałe! Z czego robisz te spody do butów?
    Sama Pilotka też śliczna, ma cud oczęta t fajną fryzurę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ... tak jakoś wyszło <3
      Kiedyś mnie ujęła tą swoją króciutką fryzurką :D
      Spody są po obciętych klapkach :P

      Usuń
  9. Krótkie fryzury rządzą :) Świetny strój, fajnie dobrany kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :D
      a tak naprawdę to niewiele jest lale z krótkimi włoskami, a przecież są takie urocze :D

      Usuń
  10. Wow, kreacja fantastyczna! Taka awangardowa. :) Bardzo fajne połączenie materiałów o różnych fakturach. No i cudne buty! A pilotka przez tą fryzurę kojarzy mi się z Makepeace z serialu "Dempsey i Makepeace". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie różne połączenia tkanin :D
      Dziękuję ogromnie Nana i cieszę się, że podoba Ci się <3

      Usuń
  11. Pięknie >^*^<

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie elegancka <3 Ja swoja pilotke puscilam w swiat i troche zaluje.

    Cudne dodatki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3
      Dziękuję za wszycho <3
      swoją pilotkę już ze dwa razy puszczałam w świat i nikt jej nie chciał :(

      Usuń
  13. Aleś jej strzeliła kreację! Szczęka mi opadła!
    Ale masz rację, czasami musisz zaprosić do sesji którąś pannę, bo taka jakaś smutna...też tak mam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz panna na pewno będzie zadowolona. Cały zestaw jest fantastyczny, ale butki są przekozackie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... z tymi butami to nie tak łatwo mi szło (mały rozmiar) ;-)
      Dziękuję ogromnie <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :