MOI OBSERAWORZY :

sobota, 10 lutego 2018

Śnieżka






                                    Stary Zgredek wypędzał ze swojego domku Śnieżkę,
                                    nagą  :P  ale co tam u mnie coś do ubrania znajdzie się,
                                    a mnie się udało ją przechwycić z czego bardzo się cieszę :D


                                       Taka sobie jestem dziewczynka
                                                                                       z innej bajki  :)

















                                                 A jak Wam się podoba taka dziewczynka?






24 komentarze:

  1. Śnieżka w wersji nieco niegrzecznej prezentuje się wyśmienicie! Smaczek tkwi w spódniczce, pończochach i torebce z gotyckimi literami. :) Miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ... lubię takie ;-) przynajmniej mają "coś"
      Dziękuję bardzo i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. No no no, takiej Śnieżki jeszcze nie widziałam. Ale prezentuje się doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sexi Śnieżka.Nie tylko krasnoludka by skusiła ;) Za nic bym nie wygnała. Bardzo też podobają mi się metalowe ptaszki, no i niesamowita torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu fiu fiu... ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżka w wersji współczesnej podoba mi się strasznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, Snow White w równoległym wszechświecie ;-D! Ona wygląda świetnie i ma dobry smak torebki :-D! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Żyleta nie kobieta! cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  9. To taka nowoczesna, moderna panienka, odważna, sexi i z charakterem :-)
    W takim wydaniu też mi się bardzo, bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...w kreacji "dawno, dawno temu" wszyscy ją znają ;-)
      Dzięki Olu <3

      Usuń
  10. Kto by się po grzecznej Śnieżce spodziewał takiego pazura! Efekt jednak jest wyśmienity. Miała szczęście, że u Ciebie wylądowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda by było jej nie zabrać :)
    Dzięki serdeczne <3

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :