MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 23 maja 2017

Rocznica




                           

                              20-ego  Maja minęło ...  5 lat

                              jak założyłam tutaj swój blog i pierwszy wpis  :)
                           
                              Od tego czasu dużo minęło i dużo się wydarzyło,
                              Odchodziłam, wracałam, zamykałam i wracałam,
                               jednak to
                                                  WY
                               daliście mi siłę i chęć do przetrwania
                                               
                                                           DZIĘKUJĘ

                              - za wspaniałe przyjaźnie i znajomości
                              - za wsparcie
                              - i za dalszą chęć bycia z Wami
                                 i  myślę, że z wzajemnością

                                                           BUZIAKI


                     





Barbie Look City Shine


Prezent jaki sobie sama kupiłam,
co prawda miał być z okazji urodzin,
ale może być i jedno i drugie, 
Urodziny bloga i niebawem moje  ;-)

Przepiękna Afrodyta .






27 komentarzy:

  1. idealna okazja do TAKIEGO prezentu!
    fajnych lat, Lal i Lalkolubów! INKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Najserdeczniejsze życzenia z okazji okrągłej rocznicy blogowania! Piękny prezent sobie zrobiłaś, czekam na więcej zdjęć tej ślicznotki!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje rocznicy ;) lala piękna , marzę o niej od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też była na mojej skrytej liście marzeń :)
      Dziękuję serdecznie :)
      i najmocniej pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Ło matko!Jaka ona piękna! Ale też i okazja do takiego prezentu niemała! Pięć lat wspaniałego blogowania, lalkowania i lalkowego krawiectwa!
    Wszystkiego najlepszego Ewuś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oluś z całego serca dziękuję i cieszę się, że mogłam poznać wspaniałe osoby <3
      Afrodyta jest rzeczywiście godna takiego podziwu :D
      że aż boję się jej wyciągać z pudła :P
      Jeszcze raz dziękuję i przesyłam buziaki <3

      Usuń
  5. Gratuluję wytrwałości, nie jest łatwo prowadzić bloga przez tak długi czas :)
    Bardzo się cieszę, że wciąż z nami tu jesteś :)
    A prezent lalkowy- super! Bardzo mi się podoba ten rudzielec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... o tak :) łatwo nie jest :)))
      Dziękuję z całego serca <3
      Buziaki <3

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego Cudowna Kobieto!Prezent sprawiłaś sobie śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale mnie zaskoczyłaś i jednocześnie ucieszyłaś
      tak pięknym określenie :D
      Dziękuję, dziękuję <3
      Buziaki <3

      Usuń
  7. Najlepsze, najserdeczniejsze życzenia wielu lat owocnego blogowania, już bez rozterek i kłopotów, w atmosferze beztroskiej radości z lalkowania :-) A rudowłosa ślicznotka jest po prostu WOW! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo bym chciała, aby Twoje życzenia się
      spełniły :D za które gorąco dziękuję :D
      Buziaki <3

      Usuń
  8. Najserdeczniejsze życzenia z obydwu okazji. Mam nadzieję, że wybiłaś już sobie z głowy wszelkie zamykania, odchodzenia itp. Bo ja nie wyobrażam sobie lalkowego świata bez Ciebie i Twojego bloga. Prezent godny rocznicy, jest śliczna. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i obydwu okazji dziękuję przeogromnie :D
      Ty to umiesz człowieka ustawić do pionu :)))
      Jeszcze raz serdecznie dziękuję <3

      Usuń
  9. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewusiu, jakie piękny prezent sobie sprawiłaś, a i oko moje ucieszyłaś. Panna wspaniała, marzenie wprost - te włosy... bajeczne. To już pięć lat. Niesamowite... Życzę Ci kolejnych rocznic, kolejnych radości, kolejnych lalek, i kolejnych wspaniałych znajomości. Cieszę się, że mogłam Cię poznać i zwyczajnie, że JESTEŚ na tym świecie. Ściskam mocno! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ayu też uważam, że Afrodyta jest piękna :D
      to trzecia panna u mnie o tym moldzie :)
      Dziękuję z całego serca :D
      Buziaki <3

      Usuń
  11. Świetny prezent :). Barbie ma śliczną sukienkę ^^.
    A co do prowadzenia bloga, nie warto się poddawać :).
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :).
    http://poprostuwiky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję i jest mi bardzo miło :D
      a do Ciebie już wpadam :)
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. 5 lat to fajna rocznica, a prezent na fajną rocznicę też musi być fajny :) Wszystkiego najlepszego na rocznicę i urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi ogromie miło, że prezent spodobał Ci się :)
      a jeszcze bardziej cieszę się z życzeń za które ogromnie dziękuję :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Wszystkiego bardzo -naj -naj lepszego!!!! ♥S✿T❤O❥❀L♥A✿T❤

    Prezent świetny. Buziaki:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pozdrowienia od wielbicielki zwergnase, ellowyne, evangeline i pullip :)

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :