MOI OBSERAWORZY :

środa, 23 maja 2018

Goddess o jasnych włosach




                           
                               Skusiłam się na następną Goddess
                                                     (chyba się uzależniam od tego moldu)
                             
                               Zobaczcie sami  :)
                                                            czyż nie jest urocza ?

                                                   
                                   



                                                        Zmieniłam ciałko -
                                                        teraz czeka na nowe ubranko  :D



                                                                   foto z aukcji
                                                     





21 komentarzy:

  1. Odchudzona Goddesska wygląda świetnie.
    Fakt, ten mold ma coś w sobie.
    Generalnie podobają mi się zamknięte usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką ją w swoich oczach widziałam :)
      Też staram się aby te moje dziewczyny miały pozamykane "dzioby" :P
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. I musiała bidulka w samej halce siedzieć. Mam nadzieję, że suknia się już szyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Goddess jest wspaniały, zgadzam się! Twoja nowa pani jest piękny w swojej nowej postaci! Lubię jej włosy tak dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem Twoją słabość do tego moldu, panna jest piękna! I na pewno cieszy się ze świeżo zyskanej mobilności :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu jak ją zobaczyłam z z myślą na innym ciałku :D

      Usuń
  5. Nie tylko urocza... Jest po prostu olśniewająca. A w odsłonie jasnowłosej jeszcze bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu... fiu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny mold.
    Sorry za prywatę ale właśnie pozbywam się akcesoriów dla lalek (likwiduję kolekcję) i mam trochę ciuchów i miniatur na sprzedaż. Jak chcesz to wpadnij zobaczyć na mój lalkowy blog http://besudolls.blogspot.com
    Sukcesywnie dodaję aukcje na Allegro oraz wystawiam co nieco w zakładce Wyprzedaż. Ceny wręcz symboliczne (często wychodzi 1-2 zł za szt).

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie ostatnio ją widziałam i nie spodobała mi się tak jak u Ciebie! Na Twoich zdjęciach to zupełnie inna, prześliczna dziewczyna! Doskonale jej w tych jasnych włoskach! Ciekawe, jakie ciuszki jej sprezentujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci Olu, że jak ją pierwszy raz zobaczyłam w sklepie to też mnie nie zachwyciła. To ciałko ewidentnie do niej nie pasowało :)
      Teraz po zmianie to zupełnie inne dziewczę :D
      Dziękuję Oleńko i gorąco pozdrawiam <3

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. ... i ma potencjał :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Wcale się nie dziwię. Śliczna.

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :