MOI OBSERAWORZY :

wtorek, 1 maja 2018

Śnieżka Zapf Creation na majówce




                            Wybrałyśmy się z mangustą do parku Staromiejskiego,
                             pogoda sprzyjała, dużo kwiatów i dużo ludzi i bardzo
                             dużo fotek, cały spam.
                             ale majówka zaliczona  :P





































                                                ... a na koniec chciało mi babsko zwędzić z tajniacka
                                                                             moją piękną Śnieżkę - straszne :(


                             Jolina - śnieżka



31 komentarzy:

  1. O, jak uroczo! :) Śnieżka ma nie tylko wspaniałą kreację, ale i świetne espadryle. Czarne tulipany bardzo lubię, a krasnal zupełnie jak ja trzyma nogi na biurku. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie <3
      Marzy mi się jeszcze takie dziewczę o zielonych oczyskach :D

      Usuń
  2. Przepiękna sesja w kwiatach! Takie klimaty bardzo lalkom pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi tak jakoś pasuje ten duet-kwiaty i lalki :D
      Dziękuję :D

      Usuń
  3. Piękna jest i od razu skojarzyłam ją ze Śnieżką :-) Piękną ma kiecusię i buciki! A co za kobieta chciała Ci porwać laluszkę? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aya dziękuję i buziaki <3
      Tak naprawdę chciała mi zwędzić moją bidulkę :D

      Usuń
  4. Tyle zdjęć, że sama przyjemność je oglądać.
    Śnieżka niezwykle uroczą jest dziewuszką, nie dziwne, że każdy chciałby mieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ona cudna. Naprawdę chciała Ci zwędzić? Właściwie nic dziwnego, bo sama lala śliczna, a w dodatku wianek sukienka, buciki, wszystko nadzwyczajne. Sesja w kwiatach powala na kolana. (Zauważ, że nawet złośliwa Sowa wyraża same komplementy) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :) bardziej złośliwa jest Mangusta :P
      Tak naprawdę chciała mi zwędzić lalkę :( Liczyła na naszą nieuwagę :)
      Dzięki Sowo i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No tak mnie reklamujesz, że teraz będę musiała się starać!!!

      Usuń
  6. Zachwycające zdjęcia przepięknej i prześlicznie ubranej Śnieżki! Tyle kwiatów wokół a wśród nich cudna dziewczynka w absolutnie cudnej sukience, bucikach i wianku!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu tylko Ty zauważyłaś jej wianek :D
      Dziękuję i cieszy mnie ogromnie,
      że moje zdjęcia podobają się Tobie <3

      Usuń
  7. Zdjęcia są przepiękne, pełne kwiatów i wiosny. Śnieżka jest prześliczna! Absolutnie prześliczna! Jakże ja bym chciała taką panienkę przygarnąć! Choć gdyby ktoś próbował mi ją zwinąć, chyba bym udusiła... Gołymi ręcoma.
    Sukieneczka Śnieżki cudowna, a te butki do tego mnie rozbroiły. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznę od końca - na takie płaskostope lalki to najłatwiej robi się butki :)
      Wiesz tak jeszcze sekund pięć a byłabym rzuciła się na babę :(
      Śnieżka to taka którą warto mieć :)))
      moja tak wystrojona siedziała i cierpliwie czekała
      na tą sesję (strach się przyznać) ale już będzie -
      drugi rok :) zawsze było coś nie po drodze ;-)
      Dziękuję Kamelio za wszystko <3

      Usuń
  8. Prześliczne zdjęcia :) Śnieżka otoczona bratkami to moje ulubione. Ma piękne ubranko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na blogu jest dużo bratków :) I dzisiaj będzie więcej, bo też lubię :)

      Usuń
  9. Ejże, Ewuniu, a cóż to za nieuzasadniona skromność? Oglądać TAKIE zdjęcia i z takim kwieciem, to prawdziwa przyjemność!!! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. PS. Skandal, nazywać takie kadry "spamem" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. takiej jolinki to i mnie
    by się chciało, a co!!!
    cudna cera, włosy, oczka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bezczelny babsztyl! Dobrze, że upilnowałaś swoją piękność, bo to byłaby straszna szkoda. Sesja w kwiatach wypadła prześlicznie, najbardziej podoba mi się ujęcie w całym łanie bratków, ale i te z krasnalem są pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To smutne, że w dzisiejszych czasach oczy trzeba mieć dookoła głowy :(
      Dziękuję za ciepłe słowa <3
      a takich krasnali to u nas jest już ponad stówka :D

      Usuń
  13. Aha takie piękne zdjęcia! I sukienka i buty... idealna do tego piękna! Kocham wszystkie zdjęcia z kwiatów i takie wspaniałe lalki!!! <3 <3 <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śnieżka jest prześliczna :) I kreację i buciki ma wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a nie wiem czy nie ładniejsza od Joliny :p
      Haruka ogromnie Ci dziękuję <3

      Usuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :