MOI OBSERAWORZY :

sobota, 19 maja 2018

Goddess z flokiem





                                            ...  tak wyglądała  :)  kiedyś, ale nie mogłam strawić
                                         jej potwornego klejogluta wypływającego na włosy.

                                         Wycięłam wszystko, główkę umyłam, pocięłam
                                         włoski i wkleiłam coś co ma przypominać flok  :)


                   
                             

                                       Kolor pomadki dostała co prawda już wcześniej  :)
                                        a teraz w zupełnie innej odsłonie prezentuje się tak :


                                             Przy okazji dostała i inne ciałko.
















26 komentarzy:

  1. Goddess w tym wydaniu jest ne do poznania. Nowa fryzura, nowe ciało, świetna kiecka, nie wspominając o fantastycznych dodatkach- kolczykach, pasku i torebce. Zrobiłaś z niej prawdziwą gwiazdę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... brakuje jedynie artykulacji w ciałku :(
      Dziękuję ogromnie Marzenko i cieszę si - buziaki <3

      Usuń
  2. Cudowna stylizacja! Jestem zachwycona sukienką, połączeniem dzianiny z koronką, ale również paskiem i torebką. Wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie różne połączenia w tkaninach :)
      Cieszę się, że podoba Ci się całość <3

      Usuń
  3. Oj tak, klejoglut (ja na to mówię tej klejotok ;)) to prawdziwa zmora obecnych lalek. Zetknęłam się z nim tylko dwa razy, ale i tak go nienawidzę. Jednak dzięki Tobie panna wygląda lepiej, niż kiedykolwiek, a w Twoich kreacjach i dodatkach nabrała klasy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... bo miała w sobie to 'coś' i tylko potrzeba było to z niej wydobyć :)
      Dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Boska! Tak powinna była wyglądać od razu! Wszystko jest po prostu idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... partactwo trzeba poprawiać i nie ma innej rady :D
      Dziękuję Kamelio <3

      Usuń
  5. Spektakularne transformacji! Ona wygląda wspaniale i jest ubrany jak gwiazda! Fantastyczne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M&F serdecznie dziękuję i cieszę się, że tranformacja spodobała się :D :D :D

      Usuń
  6. rany, ależ teraz pięknie wygląda :O jestem w szoku! Jest przecudna! Kobieto, jesteś mega zdolniacha! C U D O!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam :D Dziękuję Iguś <3 Teraz tylkp artykułowane ciałko i będzie mega :)

      Usuń
  7. Wspaniała odmiana! Dobrze, że przemalowałaś usta. A sukienka jak zwykle super i bardzo pomysłowa torebka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... nie było wyjścia :P bo tego koloru pomadki to już nijak nie trawię :P
      Serdecznie dziękuję i mocno pozdrawiam <3

      Usuń
  8. No, Kochana! Efekt niewspółmierny do oryginału! Cudna modelka z fantastyczną fryzurką i piękną twarzą! Strojem to mnie zastrzeliłaś a na widok paska z torebeczką to mi najnormalniej dech zaparło! Perełka wśród dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! jest wyjątkowa :D
      Dziękuję Olu <3 a jak chcesz to zrobię i dla Twojej dziewczyny taką torebeczkę <3

      Usuń
  9. Wygląda jak prawdziwa szprycha !!!! Świetnie !!! ... i ta sukieneczka !!! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szprycha :D tego słowa mi brakowało :D
      Dziękuję bardzo Kasiu <3

      Usuń
  10. Jesteś wspaniałą wizażystką. Teraz wygląda wspaniale. Odkryłaś w niej ukryte piękno i charakter. Przedtem była nijaka, teraz to osóbka z pazurem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z serca Sówko <3
      ale czasem to one same nam mówią jak by chciały wyglądać :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Teraz to prawdziwa bogini :)Śliczną ma tę sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zbieram szczękę z podłogi...

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :