MOI OBSERAWORZY :

czwartek, 10 maja 2018

Rocznica





                                            Dzisiaj - 10 Maja mija
                                                                               6 rocznica
                                                                                             założenia tego bloga.

                            Przez cały tego okres różnie było i różne przewinęły się lalki i nie raz chciałam
                            go zamknąć,  ale jakoś dzięki głównie Wam przetrwałam.  Tak naprawdę to
                            nie wiem ile jeszcze przybędzie pięknych lal i ile je opuści  i ile czasu potrwa
                            jego prowadzenie a raczej umieszczanie fotek mniej lub bardziej udanych.

                                                    Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie i miłe komentarze  :)



                                                                 Buziaki dla wszystkich.




                                                               Maj i moje ulubione bzy.


                              Z tej zacnej okazji udało mi się wypuścić z pudełka -
                                                               moją pierwszą zapudełkowaną Afrodytę.








25 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy! I życzę wielu kolejnych. :)
    Śliczna ta Afrodyta i ma fajną torebkę w pepitkę. :)
    Szkoda, że bzy już przekwitają, będę znów cały rok tęsknić do tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał czasu! Gratulacje! :)

    Panienka śliczna, a torebeczka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze jedna z tym samym moldem w pudełku :)
      Kamelio dziękuję bardzo <3

      Usuń
  3. Szczęśliwa rocznica bloga! Życzę wam wiele lat blogowania! Barbie jest śliczny :-). Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i za lalkę <3
      Pozdrawiam gorąco :D

      Usuń
  4. Szmat czasu! Serdecznie gratuluję pięknej rocznicy i życzę wielu kolejnych rocznic i ślicznych panien.
    Afrodyta boska, a torebka cudna!
    Wspaniała sesja w bzach. Również kocham te kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawał czasu, a tak jakoś zleciało :D
      Afrodyta śle buziaki i ja też <3
      Dziękuję Marzenko :)

      Usuń
  5. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic! Wspaniały prezent sobie sprawiłaś wyciągając z pudełka tę ślicznotkę! Jest tak cudna, że nie można oderwać od niej wzroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za życzenia <3
      Afrodyta rzeczywiście jest wyjątkowa
      i ma tak piękne włosy :D
      Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  6. Piękna lalka na piękną rocznicę. Wszystkiego najlepszego i długich lat blogowania ku naszej radości. Właśnie wróciłam z ogrodu, gdzie wąchałam bzy, najpiękniej pachną wieczorem.Przesyłam Ci zapachy mojego ogrodu nocą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ku Waszej radości - oby <3
      ale czy długo? Kto to wie :)
      Dziękuję ogromnie Sówko za życzenia
      i za prezent <3 i łapię ten zapach Twojego ogrodu nocą i nie tylko <3

      Usuń
  7. Wooooow już 6 lat w lalkowej blogosferze! Niesamowite! Gratuluję serdecznie tylu lat lalkowania! Bardzo się cieszę, ze jesteś tutaj, bo kiedy swego czasu planowałaś zamknięcie bloga, bardzo nad tym ubolewałam. Lalkowisko blogosferowe bez Ciebie dla mnie nie istnieje. :-) Panna śliczna i w dodatku z nową torebką! Cudna! Ach te lalki mają u Ciebie dobrze :-) Uściski. I życzenia wielu lat lalkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... ano tak - 6 lat :D
      Wiesz, dalej tak mam, że czasem chcę to zamknąć :)
      Staram się, aby lalki dobrze się czuły :)
      Iguś z całego serducha DZIĘKUJĘ <3 <3 <3

      Usuń
  8. Wszystkiego naj.... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju, kupę lat. :) Wszystkiego lalkowego i niekończących się pomysłów i tematów na blogowanie. Cieszę się, że mogłam Cię poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie 10 :)
      Jednak i tak serdecznie dziękuję <3
      Też bardzo cieszę się ze znajomości z Tobą <3

      Usuń
  10. Piękna rocznica! Dobrze, że udało Ci się zawsze przezwyciężać zniechęcenie i nie zrezygnowałaś z blogowania, bo byłaby to ogromna szkoda. Wielu, wielu kolejnych lat w blogsferze! Panna, jak zawsze u Ciebie, śliczna i szałowo ubrana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś do tej pory dałam radę :D
      Serdecznie DZIĘKUJĘ <3

      Usuń
  11. Sto lat Ci już zaśpiewałam na żywo, to jeszcze mogę Ci życzyć 100 kolejnych blachar :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaśpiewanie i za blachary :D
      no ale czy 100 lat? <3

      Usuń
  12. Droga Ewuniu, gratuluję Ci tak pięknej Rocznicy! Sześć lat to sporo czasu a patrz jak szybko minął! Pokazałaś tyle pięknych lalek, tyle zrealizowanych pomysłów, tyle nowych kreacji i dodatków, że głowa mała!
    Życzę Ci wielu kolejnych lat lalkowania a wyjęcie tak ślicznej panny z pudełka (podarowanie jej ciałka mtm oraz cudownego stroju) jest dowodem na to, że nadal Lalki to Twoja pasja! Oby jak najdłużej!
    Gorące pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleńko dziękuję z całego serca <3 za Twoje piękne słowa i oczywiście za życzenia <3
      Sama sobie bym też życzyła jeszcze trochę tego blogowania :) Strój uszyłam na szybko, a torebkę dosłownie dziesięć minut przed wyjściem :)
      Też pozdrawiam gorąco I buziaki <3

      Usuń
  13. gratuluję!
    Afrodycie też!

    OdpowiedzUsuń

Masz ochotę wyrazić swoją opinię ? Napisz proszę :